יום שישי, 6 בספטמבר 2013

הפעלות לפעוטות - סיכום שבוע - מספר 1

אני עושה עם השובבי שלי כמה הפעלות בסגנון מונטסורי במהלך השבוע. החלטתי לרכז חלק מהמשימות לרשומה אחת ולפרסם פעם בשבוע את מה שעשינו.
אז זה מה שעשינו לפני שבועיים (ליאם בן שנה וחמישה חודשים).
מיון פונפונים בתוך השקעים של פלטת צבעים. בכוונה הבאתי לליאם פונפון אחד יותר ממספר החורים, והוא לא התבלבל, והניח את הפונפון המיותר בצד.


אחרי שהמשימה הזו הלכה לו בקלות מדי, הצעתי לו למיין את הפונפונים בתוך תבנית לקוביות קרח.


ביום אחר נתתי לו פרויקט אמנותי עם טושים של בינגו. לקח לו זמן להבין איך זה עובד, אבל הוא מאוד נהנה מהפעילות הזו.  מצוין לתרגול מוטוריקה עדינה.


עוד פרויקט אמנותי, ציור עם גירים על הלוח. יותר עניין אותו לפזר את הגירים על הרצפה, אבל הוא הוא טרח להשאיר גם כמה קשקושים על הלוח.


משחק עם קליפסים של איקאה. לא משהו מתוחכם, בסה"כ הבאתי לו שקית עם הקליפסים, על מנת שיוציא ויכניס אותם מהשקית (בזמן שאמא שותה את הקפה של הבוקר).


שוב פונפונים. הפעם המיון הוא בתוך תבניות קאפקייק מסיליקון.


והנה כמה משחקים "קנויים" שעניינו את הפעוט שלי באותו השבוע. מסילת רכבת ורכבות.


פאזלים עם מגנטים של חיות מעץ. מביאה לו שתי חיות בכל פעם.


והמשחק הכי כייפי לסיום.


במידה ואהבתם את הרשומה אל תשכחו להצטרף כמנויים, או תעשו לייק לעמוד הפייסבוק שלי כדי לא לפספס את העדכונים. רשומות דומות מתפרסמות כל שבוע.




ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...