יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

משחקים עם איכסה

טוב, לא באמת איכסה, אבל בהחלט תחושה של איכסה בידיים. כל ילד חייב, פשוט חייב לשחק עם קצת איכסה, באנגלית זה נקרא סליים. משחקים בסגנון מצויינים לפיתוח חוש המישוש, הכרת מרקמים ותרגול מוטוריקה עדינה.
בד"כ ילדים נהנים לשחק בבוץ, והמשחק הבא מאפשר להם ללכלך את הידיים, ובגדול!

החומרים:
קורנפלור ומים.
הוספתי למים קצת צבע כחול (כמה טיפות של צבעי מים).


אני לא נותנת מתכון מדויק. תנסו לראות לבד מה הכמות איתה הילד שלכם ישחק. 
וזה מה שאני עשיתי, העברתי את הקורנפלור לקערה גדולה והתחלתי להוסיף לאט לאט מים ולערבב, עד שהגעתי למרקם הרצוי. אם תוסיפו קצת מדי מים האיכסה תהיה צמיגית מדי. יותר מדי מים יהפכו את התערובת לנוזלית מדי ולא מעניינת. תשאירו בצד מעט קורנפלור למקרה שתוסיפו יותר מדי מים והתערובת תהפוך לנוזלית מדי.

המרקם שיוצא מאוד נעים למגע, הוא קצת דביק, סמיך אבל יחד עם זאת נוזלי. ממש כיף לטבול בזה את הידיים ולהעביר את הנוזל בין האצבעות.


הקטנצ'יק שלי נהנה מהאיכסה הכייפית הזו במשך חצי שעה לפחות.


בסוף הפעילות הייתי צריכה לנקות את הרצפה (של המרפסת), את הבגדים שלו, את הבגדים שלי, את השולחן ואת הכלים במטבח. אבל זה היה שווה את זה!


ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...