יום שבת, 7 בספטמבר 2013

ציירתי לי כסף

לפני שבוע פרסמתי רשומה על קופת חיסכון שהביאה הילדה שלי מהגן, ואיך הפכתי אותה למשחק התפתחותי עבור שובבי. היום הגיע תורה של קופת החיסכון להפוך לכלי לימודי עבור ליה.
הילדה שיחקה עם הקופסה הנחמדה שהיא קישטה, ואז ניגשה אלי וביקשה ממני מטבעות כדי שהיא תוכל להשחילם לתוך קופת החיסכון. קפצתי על ההזדמנות ליצור פעילות של תרגול כתיבת מספרים.

החומרים לפעילות זו:
קופת חיסכון
עיגולים מסול
טוש
מטבעות כסף


הראתי לליה את המטבעות שהיו לי בארנק.


והצעתי לה להפוך את העיגולים מסול למטבעות משלה ע"י כתיבת מספרים עליהם. כדי להזכיר לה איך נראה כל מספר, הנחתי לפניה חוברת עבודה עם מספרים מ1-10. והדגמתי לה על מטבע אחד, שכתבתי עליו את המספר 50.


היא אהבה את הרעיון, לקחה את הטוש והתחילה לכתוב את הספרות שהיא אוהבת (1, 4, 8 ו-11). היא ניסתה לכתוב גם את הספרה 50, מהדוגמא למעלה, אבל הסתבכה קצת בדרך, עודדתי אותה שהיא יכולה לנסות לכתוב מספר אחר וזה שיכנע אותה.


כשכל המטבעות היו מוכנות, היא התחילה במשחק ההשחלה.


אני רוצה להתחיל לתרגל איתה מספרים בקפיצות של עשר (10, 20, 30 וכו', עד 100), אז אני בהחלט אנצל את המטבעות האלה לתרגול בסגנון בעתיד הקרוב.


ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...