יום רביעי, 15 באוקטובר 2014

מספרה מקופסה

זה מדהים איך הדברים מסתדרים לפעמים, כיצד מתעוררת לחיים הפעלה כזו או אחרת. לפני כחודש ראיתי באינטרנט רעיון למספרה דמיונית לילדים, מיד קסם לי הרעיון, וכמה ימים אחרי מצאתי בחנות פאה ארוכה בדולר וחצי בלבד. אתן בטח זוכרות את התמונה מעמוד הפייסבוק, הצעתי לכן לנחש לאיזו מטרה הפאה נרכשה. והנה התשובה, ברשומה :) אחרי כמה ימים מצאתי בחנות יד שנייה בובה מיוחדת עם שיער ארוך לסירוק ולתרגול תסרוקות שונות. כבר אז היה לי את כל מה שהייתי צריכה בשביל לפתוח את המספרה שלנו. 

אבל בנוסף קנינו כיסאות אוכל חדשים, שהגיעו בקופסאות ענקיות. ועם הכיסאות הגיע הרעיון שהשלים לי את המשחק שתכננתי, והחלטתי להפוך את אחת הקופסאות למספרה אמיתית.
וככה הכל התחיל, רואים את הקופסה? זאת הקופסה שלנו לפני (ושימו לב לכיסאות החדשים ברקע. הייתי חייבת להשוויץ). 


וזאת הקופסא אחרי המהפך, טה-דה!


את רב העבודה עשיתי יחד עם ליה.
התחלנו מהשלט, הרי כל מספרה חייבת שם ושלט.


כשמתרכזים, הלשון בחוץ.


קישטנו את השלט עם מדבקות של פרפרים, והדבקנו את השלט עם וואשי טייפ (סלוטייפ צבעוני).


הכנתי גם שרשרת דגלונים מנייר פרחוני.


כל מספרה חייבת מראה, אז גזרתי מלבן מנייר כסף (זה שנועד לבישול), הדבקתי  את המראה עם סלוטייפ לקופסא ומסביב הדבקתי וואשי טייפ ליצירת מסגרת.


לפניכם המראה.


בתוך הקופסא היתה חתיכת קרטון, אותה הכפתי למדף לסיכות ולגומיות.


את הגומיות איכסנתי בתוך קופסא קטנה.


והנה הסיכות היפות שלנו, מחכות ללקוחות.


על המדף התחתון סודרו הכלים שכל מעצבת שיער זקוקה להם (מתנה מסבתא).


והנה הלקוחות הגיעו. הבובה מצד ימין לובשת את הפאה שלנו.


זוכרות את הפאה מעמוד הפייסבוק?


ולעבודה!


יישור שיער.

איסוף שיער עם גומיות.


פן מהמתמחה שבדיוק התעורר מהשנ"ץ שלו.


והדובדבן שבקצפת, תספורת אמיתית עם מספריים אמיתיות. זה היופי בפאה שעולה גרושים בודדים.


נכון שהיא נראת כמו מעצבת שיער אמיתית בפוזה הזאת?


היה מעולה ומרתק. וליה ביקשה שאני אכין לה הפתעות כאלה בכל יום. מזל שיש לי עוד חמש קופסאות כאלה במוסך, מחכות להפתעות נוספות.
ולסיום, גם אני הוכרחתי למדוד את הפאה :). שימו לב למשפחה המצלמת שלנו, אני עם המצלמה וליה עם המצלמה של הנייד. סלפי מכל הכיוונים.



מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...