יום ראשון, 5 באוקטובר 2014

כיצד להציג את היצירות של הילדים

כל הורה מאמין שהציורים של הילד שלו הם הכי מיוחדים ויפים בעולם, והם באמת כאלה. מסיבה זו אנחנו אוהבים להדביק את התמונות המדהימות על המקרר ולהסתכל עליהם בהנאה בכל פעם שאנחנו פותחים את דלת המקרר. והילד שלנו, הרואה את התמונה המודבקת על המקרר, מרגיש את הגאווה שלנו וחש נאהב.
אבל פתאום חשבתי שמקרר זה לא מספיק, שיש עוד דרך לפרגן ולהציג את האמנות שהבת שלי מייצרת בכל יום. החלטתי לפרגן לה בגלרייה אמיתית.  


 בפינת המשחקים שלנו היה חלל ריק על  הקיר, שמאוד הציק לי. ואז הגיע הרעיון, להפוך את הפינה לגלרייה משפחתית. 




הרעיון מאוד פשוט לביצוע ומשדרג כל קיר בכל בית :)



בניתי את הגלרריה שלנו בכמה שלבים פשוטים. בחנות של הכל בשקל וחצי רכשתי קליפסים גדולים מעץ, בצבעים ובצורות שונות. 


הדבקתי אותם על הקיר, והעברתי ביניהם סרט צבעוני אליו אני מחברת את היצירות של הילדים באמצעות מיני אטבים מעץ.


וזאת התוצאה הסופית. 


מכיוון שאנחנו חיים בשכירות, אני לא רוצה לעשות חורים מיותרים בקירות, אז הדבקתי את הקליפסים הגדולים באמצעות מדבקות מיוחדות שלא משאירות נזק לקיר.



ליה מאוד מתלהבת מהגלרייה שיצרנו, וגם אני :)


ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...