יום שלישי, 11 בנובמבר 2014

לומדים מספרים עם פעוטות

אספתי ברשומה אחת מספר משחקים שהכנתי עבור ליאם שלי, ללימוד מספרים. את המספרים התחלנו ללמוד בגיל שנתיים. עדיין לומדים ומנסים לזכור. אבל אני לא בלחץ, לא ממהרת לשום מקום. הרי אנחנו רק משחקים, לא? לגמרי במקרה המשחק מכיל כמה מספרים :)
נתחיל ממשחק סנסורי. מהסוג האהוב על הילדים שלי. "תמצא את הסיפרה". במקרה יש לי שקית שמכילה שאריות של מגוון משחקים סנסוריים ששיחקנו בהם לאחרונה, לתוך השקית הזו אני אוספת את מה שנשאר, במידה ונשאר קצת. אז יש לנו קטניות מסוגים שונים ואורז צבוע בירוק. הכל ביחד נראה מאוד צבעוני ומזמין. החבאתי בתוך האוצר הזה את הסיפרות שלוש וארבע (אספתי אותן מכל מני משחקים ופאזלים). לצד הקערה הכנתי קופסה המחולקת לשני תאים, בתא אחד שמתי פתק עם המספר שלוש, ובתא השני פתק עם המספר ארבע.


נכון שזה נראה יפה?


ליאם אמור לשלוף את המספרים מהקערה ולמיין אותם בתא הנכון.


והנה משחק נוסף, סוג של פאזל שהכנתי בשתי דקות. את הרעיון הזה מצאתי באינטרנט. די פשוט ולא מצריך הסברים מיותרים.


במשחק הבא שמנו דגש על הסיפרה שתיים, אותה ליאם כבר מכיר היטב. אספתי בין כל המשחקים שלנו את הספירה שתיים, ודאגתי שיהיו בצבעים שונים. הכנתי כרטיסיות בצבעים הזהים לצבע של כל סיפרה.


והנה ליאם ממיין לפי הצבע הנכון.


כיף!

לימוד נעים!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...