יום שני, 5 בינואר 2015

ממיינים וסופרים עם פסטה

אמא שלי לקחה אותי לחנות אביזרים בשם Bеuty Care כדי שנקנה לליה הרבה אביזרים לשיער, כמו שאני אוהבת. מעבר לגומיות וסיכות, מצאתי מציאה מדהימה, קופסה עם תאים ממוספרים, בחמישה ש"ח בלבד. ישר נדלקתי וקניתי שלוש. יש לי מלא דברים שאני רוצה למיין בקופסאות החמודות האלה (חרוזים, חותמות, קישוטים שונים ליצירה וכו'). אבל לפני שאני מייעדת אותן עבור הצרכים שלי, אני מנצלת אותן לקצת לימוד ומשחק.
כמובן שיש מיליון אפשרויות שונות, אבל אני אציג רק שתיים מהן.
הראשונה היא תרגול חשבון ומוטוריקה עדינה. נעזרים בפסטה, מלקחיים ובקופסה עצמה כמובן. (כמו תמיד, עובדים בצורה מסודרת, ומסדרים את ההפעלה על מגש, כדי לחתום את גבולות המשחק ולמנוע הסחת דעת מיותרת).


ומתחילים לסדר את הפסטה לפי המספר המופיע על כל תא.


ליה מעדיפה לעבוד עם הידיים. הבחירה שלה מקודשת בעיני.


עובדים על פתיחה וסגירה.


והנה האופציה השנייה. מיון. שיחקנו עם פסטה "הלו קיטי" שבאה בכמה צורות מגניבות. אז על הדרך עבדנו על מיון. ניתן לקנות בחנויות "הכל בשקל וחצי" מחקים קטנטנים בצורות שונות ולמיין גם אותם. ניתן למיין קטניות, פונפונים, כפתורים, חרוזים ועוד ועוד. תלוי באוסף הפרטי שיש לכם בבית. לכולם יש משהו קטן למיין :)


תהנו!

מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...