יום שני, 23 בפברואר 2015

ציור עם קורצני עוגיות

הבת שלי מאוד אוהבת יצירה וציור. היא יכולה לשבת שעות בשולחן היצירה שלה ולצייר, לצבוע, להדביק ולגזור. היא מאוד יצירתית, ובכל פעם מפתיעה אותי עם רעיונות חדשים. וכמובן שאני לא מתערבת בתהליך היצירה שלה. מה שאני כן עושה, זה נותנת לה את הכלים שיאפשרו לה לחקור ולהתנסות. לרב, אני פשוט מניחה את החומרים החדשים על שולחן היצירה, ומאפשרת לה לגלות אותם. לפעמים היא תשאל אותי מה צריך לעשות, אבל אני מחזירה את הכדור אליה "מה שאת רוצה" אני עונה לה. ועוזבת אותה לבד עם המחשבות. והרעיונות מגיעים מיד. הנה דוגמה למגש השראה שהכנתי עבור הילדים כשהיינו בביקור בישראל.
 

סידרתי על מגש גדול קורצני עוגיות וכלי ציור שונים כגון צבעי פנדה, טושים, צבעי גואש ומכחולים.
 

ליה רשאית לבחור את כלי הציור שלפניה, ולנצל את הקורצנים ליצירה חופשית. 
 

ההחלטה נפלה על טושים. והקורצנים בין רגע הפכו לשבלונות קטנות.
ואני ממש נהנית לראות את הבעות הפנים של הילדים בזמן היצירה. ריכוז וחיוך קטנטן שמתגנב לו מדי פעם. 


היצירה הזו מתאימה גם לפעוטות. ליאם עבד בהנאה גדולה על השבלונות שלו. כמו רב הילדים בגילו (בן שנתיים), הוא בוחר לצייר עם צבע אחד בלבד, בגיל הזה לצבעים אין משמעות בזמן היצירה, עבור הפעוט הטוש הוא כלי ציור בלבד. 
 

וזה מה שיצא לליאם שלי. בעיניי מהמם!
 

את הציור של ליה לא צילמתי משום מה. אבל זכור לי שהיה מקסים, כמו תמיד :)


מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...