יום שני, 16 במרץ 2015

משדרגים מסגרת לתמונות - לפני ואחרי

לפני כמה שנים, חברה שלי נתנה לי במתנה מסגרת כסופה ויפה. ליה הייתה בת שנתיים באותה התקופה, ובדיוק עשינו לה יום צילומים בסטודיו יחד עם הבטן ההריונית שלי :) את אחת התמונות מהסט הדפסתי ומיסגרתי במסגרת הכסופה.
מאז עברו כמה שנים, הטעם שלי השתנה, והמסגרת הכסופה כבר לא מתאימה לעיצוב הבית שלי. כיום אני מעדיפה צבעים וחומרים חמים וטבעיים יותר, כמו עץ, לבן ונייטרלי. ומסגרת כסופה לא משתלבת כאן. אבל אני עדיין אוהבת את התמונה ואת החיוך החינני של ליה שמציץ אלי מהתמונה. אז במקום לקנות מסגרת חדשה, החלטתי פשוט לשדרג את המסגרת הקיימת.


החלטתי לעשות את השינוי בצורה הכי קלה ומהירה שיש. וואשי טייפ!


אז הדבקתי את הסרט הצבעוני הזה סביב המסגרת, ואני ממש אוהבת את התוצאה הסופית! ואני גם אוהבת את האופי השובב שהנקודות הצבעוניות מקנות למראה הכללי של המסגרת והתמונה.


יצירה כזו יכולה להתאים גם לילדים, הרי זה כל כך קל. ומאוד כייפי!
יצירה מהנה!



ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...