יום שני, 15 ביוני 2015

עמדה לשטיפת כלים - בשביל הכיף!

יש לי זכרון ילדות שאני מאוד אוהבת, מגיל חמש. אני עומדת במטבח, ושוטפת את הכלים, משימה שהטילה עלי סבתא שלי. הרגשתי כזו גדולה, כמה גאווה, סמכו עלי במשימה כזו חשובה, שטיפת כלים! כמה אחריות!
כיום, מדי פעם אני מטילה את המשימה על בתי, שהיא גם בת חמש. אבל זה קורה לעתים מאוד מאוד נדירות. אז החלטתי להפוך את שטיפת הכלים למשחק מהנה, ולא רק למטלה.

לשם כך מילאתי את שולחן המים שלנו במים וסבון, הרבה סבון! הוספתי לקצף כלי אוכל, והזמנתי את הילדים לסיבוב של שטיפת כלים.


מתחילים לסבן. לקרצף לקרצף!


חתכתי לשניים ספוג כלים רגיל, חצי לכל אחד. הם לא צריכים יותר מחצי ספוג:)


משחק עם מים, היש יותר מהנה מזה?


ועוד כמה תמונות של כיף סבוני.





אופס, זה לא היה חלק מהתוכנית...



העיקר שכולם נהנים, ונקיים :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...