יום חמישי, 10 בדצמבר 2015

יצירה ללימוד האות ס'

כפי שציינתי בעמוד הפייסבוק שלי, התחלתי ללמד את ליה לקרוא ולדבר בעיברית.
בכל שבוע אני מתכננת שיעור של כחצי שעה, ביום קבוע בשעה קבועה. אני קוראת לזה בצורה מאוד רשמית "חוג עיברית". שיטת הלימוד פחות רשמית כמובן, ומתבצעת בשיטה שאני הכי אוהבת, משחק ויצירה.
מדי פעם אפסרם חלקים מהשיעורים שלנו, לפי סדר רנדומאלי, ולא בסדר הנלמד באמת. 
החלטתי להתחיל עם האות ס' דווקא (לא בחיים, אלא ברשומה שאני מפרסמת בבלוג).

 
לימוד אותיות משולב אצלינו בלימוד השפה. כשלמדנו את הצליל ס', למדנו את הצבע "סגול" שמתחיל באותה האות.


ומכאן היצירה שלנו. ס' סגולה
ציירתי ס' בצבע סגול על דף לבן. אספתי כמה דפי יצירה סגולים בגוונים והדפסים שונים. גזרתי אותם לריבועים ומלבנים, והצגתי לליה את היצירה בתוספת דבק.



המטרה של היצירה, להדביק את חתיכות הנייר הסגולות בתוך ס' הסגולה. 


קיבלנו אות ס' יפייפיה :)


לאחר היצירה עברנו לדף כתיבת האות. הודפס מהאתר הזה.



וזהו לבינתיים.




ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...