יום שבת, 12 בדצמבר 2015

חנוכה יצירה לילדים - חנוכייה צבעונית

 כמה משפחות יהודיות מהפרבר שבו אנחנו גרים בסידני,  החליטו לארגן פיקניק לכבוד חנוכה. הוחלט גם לערוך הגרלת מתנות, כל משפחה הגרילה ילד או שניים לקנות להם מתנה לכבוד החג. 


יצא לי לקנות מתנה לשתי בנות, בת שנתיים ובת חמש. ומכיוון שהמתנות היו "סודיות", התבקשנו לרשום את מינו וגילו של הילד שהגרלנו על המתנה. 

רציתי לעשות משהו מיוחד בנושא החג, אז הכנתי כרטיס ברכה אותו צירפתי למתנה, ובתוכו כתבתי את הפרטים של הילד. 
וזה כרטיס הברכה שהכנתי. 
אחד כזה:


והשני כזה:


 וואשי טייפ האהובים שלי עזרו לי לבצע את המשימה. 



ליה גם הצטרפה אלי ליצירה. וכמו שאמא שלי אמרה לי בשיחת סקייפ "שלך ושל ליה נראים אותו הדבר" :) מה שמוכיח כמה שהיצירה הזו קלה לביצוע (אם אפילו אני הצלחתי לבצע אותה :) :) :)


ליה הוסיפה ברכה קטנה. סיפרתי לכם כבר על האהבה שלה לאותיות מעוצבות. הרעיון העיצובי לגמרי שלה!
 

ובפיקניק עצמו, החנוכיות שלנו בלטו לטובה. 
 

הילדים מאוד שמחו לקבל את המתנות. 
 

כמובן שלא שכחנו את מטבעות השוקולד. 


 


 ושתייה. 


ולחלק הכייפי באמת. הפיקניק נערך בפארק מקסים ליד נהר מהמם. הילדים מאוד נהנו לחקור את האיזור ולטבול את רגליהם במים החמים.
 



וזהו לבינתיים.

חג שמח!

ליצירות נוספות בנושא חנוכה:




ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...