יום שני, 21 בדצמבר 2015

בנצי הפיל - יצירה בנושא הספר

אחד מהספרים היותר יפים שאני מכירה זה "בנצי" הפיל מאת דייויד מאק-קי. הסיפורים מקסימים וטובי לב, והאיורים מהממים וצבעוניים. האיורים כל כך הרשימו אותי, שהחלטתי ליזום יצירה בנושא הספר.
וכך, ביחד עם הילדים (גם אני, לא התאפקתי), ניסינו לשחזר את הבנצי הגאומטרי מהסיפור.
אני בחרתי לצבוע עם צבעי מים, ולילדים הכנתי חותמות של ריבועים. הדבקתי ריבועים מסול על פקקים מבקבוקי שתייה, והוספתי כמה צבעים זועקים של איקאה. 
 

שרטטתי את קווי המתאר של הפיל על דף לבן בשני עותקים - אחד לכל ילד. 


ויצאנו לחצר ליצור. 


ליאם נהנה לערבב את הצבעים. 



וליה השאירה כמה החתמות על הפיל שלנו, ואז איבדה עניין. 

אבל היא לא איבדה את ההשראה, והחליטה לשחזר סצינה אחרת מהספר. 


היא נשארה נאמנה לסגנון של הציור המקורי.


ובעזרת צבעי מים,


ציירה את הציור המהמם הזה! הציפור הגאומטרית האדומה של ליה מתאימה בול לספר.


ואני המשכתי עם הפיל שלי, רואים מצד שמאל? וליה החליטה לצייר פיל משלה (בפינה השמאלית למעלה). 


באופן כללי, אני מאוד אוהבת ליצור לצידם של הילדים. לפעמים את אותה היצירה שהם עובדים עליה, ולפעמים משהו משלי. זה יוצר זמן איכות מושלם עם הילדים, גורם לי להיות נוכחת ברגע, לעזוב את כל המטלות והמשימות האחרות, ופשוט לבלות ביחד עם הילדים החמודים שלי.

שבוע מעולה ויצירתי לכולם!

מוזמנים ללחוץ על התג "ספרים" בשביל לראות יצירות ומשחקים נוספים בהשראת הספרים שקראנו. 
 
ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...