יום ראשון, 17 בינואר 2016

ממגרש גרוטאות למגרש משחקים - פטסיבל בסידני

אנחנו מאוד אוהבים לבלות מחוץ לבית כמה שניתן. למרות שבבלוג מצטיירת תחושה שאנחנו כל הזמן בבית, משחקים או יוצרים, למעשה אנחנו יוצאים בכל סופ"ש, ועדיף מהבוקר ועד הערב. פסטיבלים, חוף הים, קטיפים, חוות, טיול בעיר, פארקים, שווקים, מוזיאונים - הכל הולך. כל יציאה כזו היא חוויה בפני עצמה, ותורמת המון לזמן איכות משפחתי איכותי וגם לידע הכללי של הילדים. אנחנו לומדים המון מכל טיול שכזה, וחוזרים הביתה מלאי אנרגיה (למרות העייפות). 





אני מתכננת כבר הרבה זמן לפרסם רשומות בעקבות ההרפתקאות שלנו מחוץ לבית. המחשב שלי מלא בתמונות יפות שאני רוצה להעלות לכאן. ואתחיל דווקא מהפסטיבל האחרון שביקרנו בו, העונה לשם    ARQUITECTURA DE FERIA
 ולתושבי אוסטרליה, פרטים נוספים על הפסטיבל ניתן למצוא בקישור כאן.
 

למעשה, זהו פארק שעשועים, עם כניסה חינמית לחלוטין, כולל כל המתקנים. המיוחד בפארק הזה הוא שכל המתקנים ממוחזרים מחפצים שונים, סוג של מגרש גרוטאות שקם לתחייה והפך למגרש משחקים כייפי לגדולים ולקטנים. 


והחלק הכי נהדר, הכל מונע בעזרת אנרגיה אנושית ולא ע"י חשמל. רוצים סיבוב על קרוסלה? תמצאו מתנדב שיניע את הגלגלים.  



במגרש היו חמישה מתקנים, וההנאה הייתה גדולה. הרבה חיוכים, ומצב רוח מצוין מובטחים. ובזה אני מסיימת את הסיפורים, ועוברת לתמונות. אה, ושכחתי לציין, שכל הפסטיבל היה ברוח וינטאג'. מהמם!




ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...