יום שני, 18 בינואר 2016

כשאמא ישנה, הילדים משחקים

מכיוון שהילדה שלי כבר גדולה, אני מרשה לעצמי לקום יותר מאוחר בבקרים. אני קמה איתה בשביל להכין לה ארוחת בוקר, ואם השעה מוקדמת מדי לטעמי, אני חוזרת לישון לעוד שעה. ועל מנת שילדתי לא תשתעמם (ולא תעיר אותי מרב שיעמום), אני מכינה לה הפעלות קטנות שהיא תמצא בבוקר ושיעסיקו אותה, מה לא עושים בשביל שנת יופי אקסטרה שעת שינה....
הפעם, ההפתעה שחיכתה לליה הייתה תינוקת, עם כל האביזרים הנלווים. בזמן שאמא ישנה, הילדה משחקת באמא.



את הבובה שבתמונה קניתי בשני דולרים בחנות יד שנייה. ליה ביקרה איתי בחנות, ומיד התאהבה בתינוקת החמודה הזו. אז אימצנו אותה במקום. 



את כל האביזרים סידרתי יפה בסלסילות קטנות. סלסילה אחת הכילה בגדים וחיתול. 



החיתול היה של ליאם, כשהיה קטן כבובה. שמרתי כמה עבור משחק עם בובות. והבגדים הם של ליה, גם אותם שמרתי, עבור הבובות, כן?...



והיו גם אביזרי טיפוח ובקבוק קטן, כדי שהתינוקת לא תשאר רעבה.



וגם מגבות קטנות, להתנגב לאחר האמבטיה. 



אין לי תמונות של המשחק עצמו, כשהתעוררתי, הבובה כבר הייתה אחרי "מקלחת", לבושה, שבעה מאוכל וישנה שנת ישרים. ואני בדיוק התעוררתי. 

יום טוב לכולם!

ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...