יום רביעי, 3 באוגוסט 2016

תקיף את הצורה - משחק לפיתוח המוטוריקה העדינה

היום נעבוד על המוטוריקה העדינה שלנו, או של ליאם בן השלוש יותר נכון (כיום הוא כבר בן ארבע וחצי).
אין לי ספק שמשחק ההרכבה שבתמונה, "צינורות", יש בכל בית. חובה, חובה, חובה. יש לנו שני סטים, והילדים שלי משחקים איתם באופן קבוע, במיוחד ליאם.  
הפעם אני מגדירה אותו מחדש, ומייעדת אותו למשחק קצת אחר - תקיף את הצורה! אני מניחה שהעיקרון די פשוט. מסדרים את החלקים השונים מהמשחק על גבי דף לבן גדול, מוסיפים קצת טושים (עדיף בצבעים של הצורות). ומזמינים את הילד להקיף את הצורות.


מעולה מעולה למוטוריקה העדינה ולתיאום עין יד.



ולא לשכוח להתאים את הטוש לצורה. אבל לא חובה כמובן.





והתוצאה הסופית! 



ואז שיחקנו במשחק נוסף, אם כבר אז כבר. הוצאתי מהסט את הצינורות הכחולים והירוקים, והצעתי לליאם להרכיב דפוס מהצבעים שברשותו. 



לילדים יותר גדולים ניתן להציע להרכיב דפוס מכמה צבעים.

ולסיכום, הנה דוגמה נוספת לכמה שאנחנו אוהבים את המשחק הזה. תיבה מצינורות, באדיבות בעלי. וליאם כבר דחף לתוך התיבה את הקוביות מסול, והסתובב איתה בכל הבית.



וגם ליה שלי מדגימה את היכולות שלה עם המשחק המגניב הזה. השארתי אותה לבד עם המשחק הזה, וכשחזרתי לחדר, מצאתי את כל היצירות המגניבות שבתמונה.





מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...