יום שבת, 7 בינואר 2017

ארמון מקרטון

אני מתחילה השבוע סדרה חדשה בנושא אבירים וארמונות. בשבוע הקרוב אפרסם רשומות עם יצירות, משחקים, הפעלות, פסטיבלים ואפילו יום הולדת בנושא אבירים וארמונות. אז תעקבו. יהיה כיף. 

 
 
ו..... מתחילים.
 אריזות וקופסאות מקרטון הם ללא ספק חומר גלם מעולה ליצירה ולמשחק יצירתי. למשל, אני כבר לא זוכרת מה היה באריזה שתככב ברשומה של היום, אבל אחד המוצרים שקנינו הגיע ארוז בקרטון שבתמונה למטה. הקרטון הזה ישר הזכיר לי ארמון. אז יצאנו החוצה לעבוד על הרעיון הזה.



כל ארמון זקוק לגשר. אז אספנו ארבעה גלילים מקרטון, עשינו בהם חריצים, והשחלנו בין החריצים חתיכת קרטון מלבנית. (מצאתי את הרעיון בפינטרסט).




ליצירת מראה יותר טבעי, ציירו על העמודים ועל הגשר עצמו מרצפות סלע ולבנים.



ליאם חיבר אותם לארמון שלנו.


וליה ואני יצרנו מראה של אבן על הקירות החיצוניים של הארמון.



ליאם עבר לגור בארמון החדש. 




מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...