יום ראשון, 21 במאי 2017

צלחות ישנות משחק חדש

החלטתי לחדש את כל הצלחות שלנו בבית, לזרוק את כל הסדוקות וכאלה שאני לא אוהבת, ולהשקיע בסטים איכותיים שיעשו לי נעים על הלב (ובבטן) בכל פעם שאני אוכלת. הנה תמונה של הסטים החדשים שפירסמתי בזמנו באינסטגרם שלי yuliascamera.


לפני שזרקתי את הצלחות הישנות, הוצאתי אותם לחצר ביתינו למשחק יצירתי. בהתחלה ילדים קטפו את פרחי שן הארי שצומחים ופורחים להם אצלינו בגינה. 


וסידרו על הצלחות דוגמאות שונות.


אחר כך הפרחים הפכו לארוחה, בתוספת מחקים מיניאטורים שנראים כמו מאכלים טעימים.


הדינוזאורים של ליאם הצטרפו לסעודה המפאורת.


אחרי שלילדים נמאס לשחק עם הפרחים, הפכנו את הצלחות שלנו לקנווס. ציירנו בטושים רגילים.


אחלה יצירה ליה, כל הכבוד!


וגם ליאם השאיר את חותמו על אחת הצלחות. 


ולסיכום, יצירה נוספת של ליה, פורטרט עצמי? אולי :)


מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...