יום ראשון, 28 במאי 2017

משחק תפקידים לילדים - חנות סנדוויצ'ים

כשהבת שלי התחילה ללמוד בבית ספר, החלטתי להפתיע אותה עם הפעלות נחמדות וכייפיות אחרי חזרתה מיום הלימודים. בזמנו לא עבדתי, אז היה לי הרבה זמן לעבוד על פרוייקטים שכאלה.

באחד מהביקורים שלי בחנות יד שנייה שאני מאוד אוהבת (מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע שאני נוטה לקנות הרבה צעצועים ומשחקים בחנויות יד שניה), רכשתי ערכת אוכל להכנת סנדוויצ'ים (הסט היה חדש לחלוטין באריזה המקורית, ועלה לי שלושה דולרים בלבד!!!). התאהבתי במראה הוינטאג'י של האריזה ושל האוכל, וקניתי מיד.



בבית, סידרתי את הסט על מגש מעץ, והוספתי עוד כמה פריטים מסט אוכל אחר שהיה לי. בתפריט הסנדוויצ'ים יש כמה סוגים של לחמים. טונה, מרגרינה, עלי חסה, פסטרמה, גבינה צהובה, עגביות ומלפפונים. הוספתי גם כמה סכינים לחיתוך הלחם ולמריחת המרגרינה.



בחוץ היה יום יפה, אז פרשנו שמיכת פיקניק ויצאנו לשחק.






מורחים קצת מרגרינה.


הקטנצ'יק מתרכז במשימה שלפניו, הכנת סנדוויצ'ים זה עסק רציני ביותר.





מי בתור?


הפסקת צהריים.



הקופאית אחראית על העודף. את שטרות הכסף קנינו בחנות "הכל בשקל וחצי".





את הסנדוויצ'ים עטפנו באהבה בנייר אפייה. גזרתי את הנייר לכמה חתיכות, כדי שהילדים יוכלו לעטוף את הסנדוויצ'ים כמו בבית קפה אמיתי. 



חמודי טועם מהסנדוויץ', טייק שני.



של אמא יותר טעים....



ועוד קצת אביזרים להשלמת השירות האדיב. 



בתאבון לכולם!




מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...