יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

המלצה על טושים שכבר לא קיימים (?!)

אני אתחיל מהסוף, הטושים עליהם אני אכתוב היום לא נמכרים יותר בשוק. למה?! זה נראה כזה רעיון גאוני, ואני רוצה שתשפטו ביחד איתי. קניתי את הטושים שבתמונה בחנות עודפים של מותגים אוסטרלית. הם עלו לי כמה דולרים בודדים (שזה היה זול ומחשיד אבל החלטתי לנסות בכל זאת).



וטוב שקניתי. הילדים מאוד אהבו אותם בזכות הפטנט שלהם (עוד מעט נגיע לזה). קודם כל פתחנו את האריזה.



ואת הפקק.



ואז גילינו שכל טוש מכיל צבע גואש מאוד בוהק ויפה, ובקצהו מברשת מפלסטיק.



ואז לחלק הכייפי, על מנת לצייר יש ללחוץ על הטוש, הצבע יוצא מהמברשת, וניתן לצייר!



הילדים מאוד נהנו מהצביעה החוויתית. 



אין צורך לטבול את המכחול בצבעי גואש, מגניב.



לדעתי הטושים האלה מתאימים במיוחד לילדים קטנים, שרק לומדים להכיר את צבעי הגואש, הקווים יוצאים ממש עבים, וניתן לצבוע משטח גדול במהירות. 



והצבעוניות, אח הצבעוניות.



רציתי לקנות עוד אריזה כזו, אבל לא מצאתי בשום מקום, גם לא באינטרנט.
מישהו ראה פעם משהו דומה, אולי בשם אחר? 



מזמינה אותכם לעמוד הפייסבוק שלי, עולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.



תגובה 1:

  1. יש דבר כזה - טושטוש. בגנטים יש את זה בהמונים. זה נמכר בשמות גנריים. אני ממליצה לשאול גננת על טושטוש

    השבמחק

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...