יום שבת, 16 בדצמבר 2017

משחק לוח בהמצאה אישית (של הילד כמובן)

הייתי חייבת לשתף את המשחק המגניב שליה הביאה מבית הספר. אני חושבת שזה גאוני, ואני לא יודעת איך לא חשבתי על זה קודם! מדובר על משחק לוח שהילד מעצב וממציא לבד. כל מה שעושה ההורה או המחנך זה להדפיס דוגמה ריקה של משחק, והילד כבר אמור למלא את כל המשבצות הריקות.


חיפשתי באינטרנט משחקים נוספים להדפסה, ומצאתי מלא! כל מה שצריך לעשות זה להקליד בחיפוש בגוגל board game template, ולבחור את המשחק שמתאים לכם. יש שם הכל מהכל, כולל לוח ריק בסגנון מונופול, נחשים וסולמות ומה לא. אוי, האפשרויות! ניתן להמציא משחק לכל חג ולכל אירוע. אפשר ביחד עם הילד, עבור הילד או רק הילד לבד :) 


מכיוון שאצלינו תקופת קריסמס, כל ילד בכיתה עיצב משחק בנושא החגיגי. ליה הכינה משחק של סנטה קלאוס, שמתחיל בחורף ונגמר בקיץ, כי באוסטרליה חוגגים קריסמס בקיץ :) 


ליה גם המציאה כרטיסי משימות. אני חושבת שזה כלי נהדר לעידוד כתיבה, ופיתוח דמיון ויצירתיות.


 היא גם פיזרה גשרים בין ריבועים במהלך המשחק. כדי שהשחקנים  יוכלו לקפוץ מנקודה לנקודה.


כשליה הגיעה הביתה, הוספתי למשחק קובייה והתחלנו לשחק.


החיילים שאיתם שיחקנו היו ריבועים בצבעים שונים שליה הכינה בכיתה.  


היה ממש כיף, הרגיש לי כמו משחק לוח אמיתי לגמרי שרכשתי בחנות. המשימות היו כייפיות, והמשחק היה מאוד דינאמי ומרתק. 



מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...