יום שני, 4 בדצמבר 2017

כיצד להרוויח כסף באינטרנט - המדריך המלא למכירת ציוד, צעצועים ובגדי ילדים באינטרנט

כפי שכבר ציינתי, באוסטרליה מאוד נהוג למכור ולקנות צעצועים, ריהוט ובגדי ילדים ותינוקות מיד שנייה. מוכרים וקונים הכל! יש שתי דרכים בהם ניתן לעשות זאת, לערוך Garage Sale בחצר האחורית, או לגשת לאינטרנט. יש מלא אתרי יד שנייה וקבוצות בעמודי פייסבוק בהם ניתן למכור ולקנות ללא דמי רישום לאתר, וכך גם בישראל. קיימים אתרים וקבוצות ברחבי הרשת, שיאפשרו לכם למכור ולקנות ציוד לילדים ותינוקות, בגדים וצעצועים.

במידה ותרצו לנקות ולרוקן את המחסנים/הארונות ולהרוויח קצת כסף על הדרך, המדריך הבא הוא בשבילכם. הרשימה מבוססת על הניסיון האישי שלי.

כיצד למכור בגדי ילדים/תינוקות באינטרנט:

1. לפני שמציעים את הבגדים למכירה חשוב מאוד לכבס אותם.

אמנם זה נשמע טריוויאלי לחלוטין, אבל קרה שנתקלתי ב"סחורה" לא מכובסת. כמובן שהעדפתי ללכת משם כמה שיותר מהר ובחרתי לבזבז 30$ במכירת חצר אחרת (משם יצאתי עם שקית מלאה של בגדים מהממים שהתאימו לכל העונה).

2. תמיינו את הבגדים לפי מידות ולפי עונות השנה. שקית לכל מידה ולכל עונה בנפרד.

3. תמכרו כל סט שמיינתם בנפרד (לדוגמה: בגדי קיץ לילדה, מידה 3).





4. התאימו את העונה לבגדים שאתם מוכרים. לא מוכרים בגדי קיץ באמצע החורף אן בגדי חורף באמצע הקיץ. הקונה הפוטנציאלי לרוב לא חושב על מלתחת קיץ בחורף. מומלץ לחכות לעונת המעבר, ברגע שקצת יתקרר להציע את בגדי החורף, וברגע שיתחיל להתחמם להציע את בגדי הקיץ.

5. תציינו את מספר הפריטים בכל סט.

6. ציינו את מצב הבגדים. "במצב מצוין" או "כמו חדש" אם הבגדים נראים מעולה. "במצב טוב" אם עברו הרבה כביסות אבל ללא כתמים. חשוב להגיד את האמת.

7. תצלמו את המוצר שלכם. אנשים רוצים לראות את מה שהם קונים (גם אם זה מאוד בזול), תעשו להם חשק לקנות. במידה ויש לכם בגדים עם תוויות תבליטו אותם ותציינו שהם חדשים עם תוויות.




תסדרו יפה את הבגדים על כיסוי המיטה או על הספה. עדיף לא לצלם על הרצפה כי זה נראה מאוד לא אסתטי. תגרמו לבגדים היותר יפים לבלוט בתמונה. לא מומלץ לצלם את הבגדים בצורה הבאה: בערימה (גם אם הערימה מסודרת עדיין לא ניתן לראות את המבחר), בגדים מצ'וקמקים או בתוך שקית.

עדיף לא לצלם בערימה

8. אולי תתפלאו אבל ניתן ואפשר למכור גם נעליים. יש משפחות דלות אמצעים שישמחו לרכוש נעליים במחיר מציאה. ואם יש לכם נעליים במצב סביר אבל לא מספיק טוב בשביל למכור, הציעו אותם בחינם.

9. עוד מעט פורים, אולי תנצלו את ההזדמנות ותמכרו את התחפושת של שנה שעברה? ואולי להיפך, תחפשו לקנות את התחפושת של השנה?


כיצד למכור צעצועים וציוד לתינוקות/ילדים באינטרנט:

1. תוודאו שהמשחקים והצעצועים נקיים. הקונה לא ירצה "לשלם" גם על האבק שלכם. תצלמו את הציוד שאתם מוכרים מכמה כיוונים, כדי להראות שהמוצר במצב טוב. 



2. תמיינו את הצעצועים והמשחקים לפי גילאים ולפי קטגוריות. תמכרו כל סט בנפרד. הורים לבנות יחפשו משהו אחד, והורים לבנים יתמקדו במשהו אחר. אמהות לילדים קטנים ירצו צעצועי התפתחות שיתאימו לתינוק או לפעוט. ומאוד מאוד יתרום למיין לפי נושאים, למשל סט משחקים בנושא טינקרבל, או פיראטים או כל דבר אחר. לפעמים הקונה הפוטנציאלי יערוך חיפוש לפי מותג ספציפי.

3. אם אתם מוכרים צעצוע שפועל על סוללות תוודאו שיש בו סוללה. קונה שמגיע לקנות את הצעצוע ירצה לראות שהוא פועל.

4. תציעו למכירה את הספרים וה-DVD שהילדים שלהם כבר גדלו מהם. שוב, מיינו לפי קבוצות גיל או אינטרס.

5. כל ציוד לתינוק שיכול לעלות על דעתכם יכול להימכר. בטוח יהיה מישהו שצריך את זה ויעדיף לא לבזבז הון תועפות על ציוד חדש.

6. אם הילדים שלכם כבר מזמן לא תינוקות/נגמלו מהחיתולים/ישנים לילה שלם, תמכרו את הספרים והמדריכים שעזרו לכם להתמודד עם המשימה.

ובבקשה תזכרו שיש אנשים שישמחו לקנות מוצרים מיד שנייה ולחסוך כסף.



בהצלחה!


מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, עולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...