יום שני, 4 ביוני 2018

כיצד לסדר צעצועים - כלי בישול ואוכל

מזמן לא הייתה לנו רשומה בנושא סדר וארגון. אז בואו נשנה את זה כאן ועכשיו. 
לילדים שלי יש המון (ואפילו יותר מדי אם תשאלו אותי) כלי אוכל למשחק וסטים של אוכל מפלסטיק ומעץ. כל כך הרבה שהם זקוקים לקופסת איחסון ענקית. הבעיה היא שבקופסה גדולה מאוד קשה למצוא את מה שמחפשים, במיוחד כשהכל זרוק במערבולת אחת גדולה. החלטתי לשנות את זה, ומהר! התיישבתי עם ליאם, והתחלנו למיין לקופסאות.   


בקופסה כחולה ארזנו את הסט להכנת סנדוויצ'ים (אני כל כך אוהבת את הסט הזה שהוא אפילו זכה לרשומה משלו). הוספתי לקופסה הזו גם כמה שקיות קטנות. כשהילדים מכינים סנדוויצ'ים הם אוהבים לסדר אותם בשקיות ולארוז בתיקי יד של הבובות.



קופסה שחורה, מכילה את האוכל מבד (חלק מהפריטים מאיקאה, ואת חלקם אני הכנתי עבור הילדים מלבד). 



קופסת פלסטיק עם סכו"ם ואביזרים שונים.



קופסה כחולה נוספת עם מתוקים.



וקופסת פלסטיק גדולה לכלים כגון צלחות, כוסות וכדומה.



את שאר האוכל ואת המחבתות והסירים סידרנו בתוך הקופסה הגדולה. בתוכה אני שומרת גם את כל הקופסאות שהצגתי קודם.



אחרי שארזנו, הגיע הזמן לבדוק את השיטה.



פיקניק של השטיח בסלון. 



בתאבון!

מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...