יום שבת, 2 בפברואר 2013

עוגה בקלי קלות

לדעתי זאת העוגה הכי קלה להכנה בעולם (אבל אל תתפסו אותי במילה). וחשוב לא פחות שהיא סופר טעימה.
מצרכים:
כוס צימוקים
2 כוסות אגוזי מלך שבורים לחתיכות קטנות (אפשר גם כוס וחצי)
חצי כוס סוכר (אני מעדיפה להשתמש בסוכר חום)
3 ביצים
1 שקית אבקת אפייה
4 שקיות אבקת ווניל (וזה הסוד של טעמה הנפלא של העוגה)
כוס קמח
הכנה:
מערבבים את כל המצרכים יחד עם כף מלבד הצימוקים ואגוזי המלך. לאחר שכל המצרכים עורבבו היטב יש להוסיף לתערובת את אגוזי המלך ואת הצימוקים ולערבב אותם פנימה.
מעבירים את התערובת לתבנית אפייה משומנת היטב. אני משתמשת בתבנית פאיירקס ריבועית בגודל 20 ס"מ על 20 ס"מ.
מכניסים לתנור שחומם ל160-170 מעלות. ואופים בין 35-45 דקות. עדיף לבדוק אחרי 35 דקות אם העוגה מוכנה. העוגה מוכנה אם צבעה חום כהה והציפוי שלה די קשיח.
טיפ:  כדי לרסק את אגוזי המלך אני מכניסה את הכמות הרצויה לשקית פלסטיק קטנה (שקית לסנדוויץ') ומרסקת אותם על גבי כרש חיתוך עם כלי קשה כלשהו (פטיש לשניצל או אפילו מערוך). השקית שומרת על כל האגוזים בפנים ומונעת מהם להתפזר בכל המטבח.
בתאבון!


מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...