יום שישי, 22 בפברואר 2013

מסיבת מיני מאוס

עוד מעט הבן המתוק והקטן שלי יחגוג את יום ההולדת הראשון שלו, יום הולדת שנה. כמה מהר הזמן טס! בינתיים אני שקועה כולי בהכנות לקראת המסיבה הקרבה שאנחנו מארגנים לו. בחרתי לו נושא ממש חמוד למסיבת יום הולדת, אותו אגלה לכם בליווי תמונות בעוד כמה שבועות, אחרי שהכל יהיה מוכן. בינתיים אשמח להראות קצת  תמונות מיום הולדת של ליה. נושא המסיבה היה מיני מאוס. לצערי לא היה לי זמן להכין את כל מה שרציתי, וזה רק חלק מהתכנון. זאת הסיבה שבגללה אני מכינה הפעם הכל מראש. השיעור נלמד.
סליחה מראש על התמונות הגרועות, צילמתי עם מצלמה ישנה וגם לא היה לי כך זמן להשקיע בתמונות שוות בזמן המסיבה.

נתחיל מהאוכל. הגוונים שבחרתי בהם הם ורוד בהיר, לבן ושחור. שהם בעצם הצבעים של מיני מאוס.


אתן מכירות את זה ששמים על השולחן חבילה של מזלגות/כפיות מפלסטיק וכל שנייה מישהו בא ושואל איפה השקית, ואז צריך לחפש בכל השולחן? היה לי רעיון איך לפתור את הבעיה. לקחתי שתי אריזות פח משוקו שנגמר בשני גדלים שונים. מצאתי באינטרנט דף צבעוני ורוד עם נקודות לבנות, הדפסתי. מדדתי את אריזות הפח וגזרתי את הנייר בהתאם. הדבקתי מסביב עם דבק לבן וזהו, שמתי את הכפיות והמזלגות בפנים והם כבר לא מטיילים על השולחן.


מכיוון שהיה לי תקציב מוגבל למסיבה, לא רציתי להשקיע יותר מדי כסף בצלחות חד פעמיות יקרות. ומה שמייקר אותן זה הצבע, ואני רציתי צבע ורוד. כמובן שלא וויתרתי על הרצון שלי, פשוט יישמתי אותו בצורה אחרת. קניתי צלחות לבנות פשוטות ועטפתי אותן עם מפיות שולחן ורודות. יצא די נחמד וחגיגי.


ליה מאוד רצתה שאני אכין לה מאפינס/קאפקייקס ליום הולדת. אז הכנתי לה מאפינס שוקולד עם פרוסטינג ורוד (הפרוסטינג יצא קצת עקום. עמכם הסליחה. זאת הייתה הפעם הראשונה שלי). ובשביל לקשט את המאפינס עוד קצת הכנתי מעין תגים על מקלות שננעצות בכל קאפקייק. בקרוב אעשה הדרכה מצולמת לעשיית התגים האלה. בינתיים אני יכולה לעשות שזה מאוד מאוד פשוט וכל אחת יכולה לעשות את זה.


את המאפינס שמתי על המגש היחידי שהיה לי בבית. מכיוון ש"צבע" עץ לא כל כך התאים לנושא של המסיבה, קניתי כמה חבילה של 10 מפיות בצבעים שהתאימו לי בדיוק למסיבה. ורוד עם נקודות לבנות. איתן כיסיתי את המגש מעץ.

לא הסתפקתי במאפינס לשולחן של המתוק. אפיתי שתי עוגות שאותן קישטתי בפשטות, אבל בהתאם לנושא המסיבה. עוגה אחת הייתה עוגת ספוג עם מיץ תפוזים, ומעליה קרם שוקולד ומרשמלו לבנים וורודים. העוגה היתה ממש להיט בין הילדים.


ועוגה אחרת הייתה עוגת שוקולד מצופה בקרם שוקולד. מכיוון שנשאר לי קצת מהפרוסטינג הורוד השתמשתי בו לכתיבת השם של ליה על העוגה.



עשיתי טעות מאוד גדולה ששמתי את העוגות ואת המאפינס יחד עם האוכל הרגיל. הילדים לא יכלו להתרכז באוכל, וכל הזמן רצו לגעת בעוגה ובמאפינס.

עם האוכל סיימנו. נעבור למתנות. אין מסיבה בלי מתנות קטנות לילדים האורחים כאות תודה על שהגיעו לחגוג יחד איתנו.
אז ככה,קניתי כמה סוגי ממתקים, משרוקיות לבנים גדולים ומצלמות לבנים קטנים. לבנות קניתי אריזה של גומיות לשער שהתאימו בדיוק לצבעי המסיבה. פירקתי את החבילה ושמתי לכל ילדה חמש גומיות שאותן קשרתי עם סרט ורוד. את הגומיות שמתי בשקיות קטנות שקניתי בחנות הכל בדולר. גזרתי מדף עבה מלבן שאותו קיפלתי לשניים. שמתי מעל השקית והידקתי עם מהדק. במקרה הייתה לי בבית חותמת של מיקי ומיני מאוס והדפסתי איתה עם דיו צבעוני משני צידי הדף. אותו דבר עשיתי עם המתנות של הבנים.





אחר כך הכנסתי בשקית יותר גדולה את כל הממתקים ואת המתנה הקטנה. הכנתי שבלונה של אוזני מיקי מאוס, העתקתי לדף עבה שחור. גזרתי והדבקתי למעלה על צד אחד של השקית (השקית הייתה עם "רוכסן"מפלסטיק). הכנתי תג על רקע ורוד עם נקודות לבנות עליו כתבתי תודה רבה" באנגלית. גזרתי כל תג עם מספריים מיוחדות שיוצרות קצוות של בול דואר. הדבקתי את התג וזהו. המתנות מוכנות.


וכמובן איך אפשר בלי תמונה של כלת השמחה. לקראת המסיבה קניתי לה סוודר מתוק ביותר עם ציור שהתאים לנושא המסיבה בצורה מושלמת.



אני חושבת שהחיוך שלה די מבהיר עד כמה היא אהבה את מסיבת יום ההולדת שלה. וגם אנחנו. תודה מיוחדת לכל מי שהגיע !

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...