יום שבת, 9 בפברואר 2013

טיפ צבעוני

ליה מאוד אוהבת לצייר, יש לנו את כל סוגי הצבעים בבית. אחד מהם זה צבעי ידיים, איתם אנחנו מציירים גם בעזרת מכחול. השאלה שתמיד העסיקה אותי זה כיצד להציג לה את הצבעים בזמן שהיא מציירת. בהתחלה העברתי קצת מכל צבע על צלחת אוכל. לא התחשק לי לבזבז כסף על פלטת צבעים, אבל הרעיון עם צלחת האוכל נראה לי לא אידיאלי בלשון המעטה.
ואז התחלתי לחפש בבית כלי שיכול להתאים יותר. ואני שמחה לבשר שמצאתי את הפתרון המושלם. תבנית לקוביות קרח שנשכחה במגירה. עובד עבורנו מצויין.


ובמידה בביתכם אין מגש קרח מיותר, ניתן לברר עם בני המשפחה ואולי אפילו לקנות חדש מחנויות זולות כגון מקס סטור. 



ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...