יום שני, 4 במרץ 2013

תפרתי מתנה - הזחל הרעב

קצת נעלמתי בזמן האחרון. היה לי שבוע מטורף, הייתי צריכה לסיים כמה פרוייקטים, הכנות לכמה ימי הולדת (4 מסיבות בשבוע אחד!) ובאמצע גם בקיעת שיניים טוחנות מלווה בחום אצל הקטנצ'יק. היה עמוס!

אחד ממסיבות ימי הולדת שאליהם הוזמנתי הייתה של ידידה שחגגה יום הולדת שנה לבנה המתוק. מאוד רציתי להכין את מתנת יום ההולדת בעצמי, וחשבתי הרבה זמן לאיזה כיוון ללכת. ואז ראיתי בבלוג שלה שהיא מחפשת שק אחסון ענק לצעצועים של הילדון. בנוסף, היא הציגה בבלוג את הצבעים החדשים של חדר השינה שהשולט בהם הוא צהוב. בינגו! במקרה היה לי בבית בד צהוב שהתאים בדיוק מושלם לצהוב שהיא בחרה לחדר.
אז הוצאתי את מכונת התפירה וזה מה שיצא.


השק עצמו עשוי מבד פליז. סרט הקשירה מבד כותנה. את האותיות גזרתי מבד לבד והדבקתי עם דבק חם.
תראו כמה צעצועים השק יכול להכיל, והיה מקום לעוד כמה!

הייתי חייבת להכין גם כטיס ברכה. מכיוון שיום ההולדת היה בנושא הספר האהוב על הילדים האוסטרלים The very hungry caterpillar מאת Eric Carle אז גם כרטיס הברכה היה עם הדמות המרכזית מהסיפור. את כל התמונה עשיתי בשיטת קווילינג.




בנוסף עשיתי תג, ובו הסברתי את ההשראה למתנת יום ההולדת.


ומהצד השני. 


את שלושת הדברים ארזתי בקופסת קרטון לבנה (שבחיים הקודמים שלה הכילה שעון שקיבלנו במתנה. אני ממחזרת הכל...).


על הקופסא כתבתי את שם חתן יום ההולדת (אופס, לא הספיק לי מקום לאות האחרונה. זה מה שקורה כשעושים דברים חמש דקות לפני היציאה מהבית).


וזה מה שקורה כשאין שולחן עבודה נורמאלי ומנסים לתפור על הרפצה עם תינוק שובב בן שנה בסביבה (מזהים את הבד ממנו תפרתי את השק?).



 

ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...