יום שלישי, 9 באפריל 2013

חנוכת בית - חלק ב'

ממשיכה את הרשומה של אתמול, כפי שהבטחתי. הוזמנו לחנוכת בית של חברים, ושקדתי על המתנה שלהם במשך יותר משבוע. זה לא בגלל שהפרויקטים היו כאלה מסובכים, אלא יותר בגלל שאני מוצאת שמאוד קשה להתיישב ולסיים פרויקט בערב אחד עם ילדים קטנים. אני משתדלת להקדיש את הימים שלי לילדים, ואל כל היצירות והניקיון והפנאי משאירה לשעות הערב, אחרי שהילדים הולכים לישון. ואז לא נשאר לי יותר מדי זמן לעבוד על משהו. ואני לא מתלוננת, רק משתפת. כאלה הם חיי האמהות הקראפטיות.
ועכשיו נחזור למתנות, רציתי להכין לחברים שלנו מגש למפתחות שאותו הצגתי אתמול, שני סינרים, כרטיס ברכה וקאפקייקים (אותם לא צילמתי כי הם נאפו בדקה ה-90, תצטרכו לסמוך עלי שהם אכן נאפו והיו טעימים).
לחברים שלנו יש ילדה קטנה בת שנתיים וחצי, אז חשבתי שיהיה נחמד לעשות שני סינרי מטבח תואמים, לאמא/אבא ובת.



לתפירת הסינרים נבחר בד פרחוני שזועק "סינר" ו"מגבת מטבח". למראה יותר מתוחכם תפרתי את רצועות הקשירה ואת הכיס מבד כחול הזהה לפרחים הכחולים שעל בד הסינר.

פחדתי שמתנות "הום מייד" זה לא מספיק , אז העדפתי להביא להם גם מתנה "קנויה". לתוך הכיס של הסינר הכנסתי סט של סכינים לחיתוך גבינות. אנחנו נוהגים לארגן מדי פעם ערב גבינות ויין, וסט כזה יתאים מושלם לערב שכזה.



את כרטיס הברכה יצרתי ערב לפני המסיבה. הוצאתי את השבלונות, המדבקות, צבעי האקריליק והחותמות שלי. פיזרתי אותם מולי על שולחן העבודה וחיכיתי שיגיע הרעיון. למזלי הוא הגיע מהר.
וזה מה שיצא:



והתמונה הזו צולמה בזמן העבודה.



שמחה לבשר שהמפגש עם החברים היה מאוד מוצלח, והמתנות התקבלו בהערכה רבה. החברה הבטיחה לשלוח לי תמונה שלה ושל הבת שלה לובשות את הסינר. 

ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...