יום שלישי, 23 באפריל 2013

קניות, תחביבים וכרטיס ברכה

עושה קצת הפסקה מסדרת המונטסורי, לכבוד הרכישות החדשות שלי.
נכנסתי לחנות קיי-מארט, חנות כל-בו מקומית באוסטרליה, וגיליתי במעבר של מוצרי היצירה מבצע חיסול מלאי. רוב הדברים עלו דולר אחד בלבד, לא יכלתי להתאפק והתחלתי להעמיס.


שימו לב לפינה הימנית, זהו הוואשי טייפ הראשון שלי.  איזו התרגשות!


והנה אוסף המספריים ליצירה שלי. אתם חושבים שיש לי יותר מדי מספיק?


הרכישות החדשות גרמו לי חשק עז ליצור כרטיס לחברה שחגגה יום הולדת 30. הכרטיס הכסוף עם הנצנצים הלך נהדר עם הפרחים והוואשי טייפ החדש והמנוקד שלי. השילוב המושלם בשבילה, הצבעים שחור ולבן הם האוהבים עליה ובנוסף היא אוהבת כל מה שמבריק ומנצנץ.


זה הכרטיס שיצא לי.



המספרים הם מספרים מעץ אותם כיסיתי עם נצנצים.


מקווה שהיא תאהב.... 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...