יום שבת, 27 באפריל 2013

סיכות לשיער

חברה שלי ביקשה ממני שאני אעשה לבתה בת העשרה חודשים סיכות לשיער.  הדרישות היו צבעים של בת ושלא יהיו בהם אלמנטים בולטים.

הנה התוצאה.

ליה שלי מדגמנת את הסיכות.


בזמן התהליך צילמתי קצת תמונות. אנסה לתאר כיצד עשיתי את הסיכה עם הלבבות מבד לבד . לקחתי 3 לבבות מסול בגדלים שונים, הקפתי את צורתם על גבי הלבד.




יצאו לי שלושה לבבות בגדלים שונים.



 הדבקתי אותם אחד על גבי השני. ואת הסט כולו הדבקתי על הסיכה. וזהו, הסיכה מוכנה.

הבסיס של הפרפר והכוכב הגדול נוצרו בעזרת הסרגל הזה. את הכוכב הקטן קניתי מוכן.



ההסבר יצא "לא להיט", אבל אני מקווה שהעיקרון ברור. אם לא אשמח להרחיב בתגובות.


ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...