יום חמישי, 16 במאי 2013

אמא עם המצלמה חוגגת 30!

לפני שבוע חגגתי יום הולדת עגול, יום הולדת 30. 
לכבוד יום ההולדת עשינו ארוחת ערב חגיגית בבית הוריי (הגענו לביקור בארץ). החלטתי לנצל את ההזדמנות ולערוך את שולחן האוכל עם הסרוויס היפה של אמא שלי.
את ההשראה לסידור השולחן קיבלתי מהזר היפייפיה שקיבלתי במתנה מבעלי היקר. הזר הגיע עם שליח יחד עם כד החרסינה המהמם הזה. בדיוק הטעם שלי, רומנטי ועדין, בסגנון וינטג'.



פתחתי את ארון כלי האוכל של אמא שלי והוצאתי ממנו את כלי האוכל שירכיבו את השולחן הרומנטי שלי. צלחות עם ציור ורדים, כוסות יין מעוטרים בזהב, סכו"ם מהודר. השולחן הערוך יצא בדיוק לטעמי!



הבסיס הוא מפת השולחן. חיפשתי במגירת המפות מפת שולחן בצבע שמנת אבל לא מצאתי, מה שכן מצאתי זה מפה פרחונית, שמצידה השני הייתה בדיוק בצבע שרציתי. על מנת להשלים את המראה הוינטג'י פרסתי במרכז השולחן מפית רקומה ומעליה הנחתי את הכד עם הפרחים שהיוו הקישוט המרכזי של השולחן.



רציתי להוסיף קצת צבע לשולחן, אז לקחתי דף וורוד ומספריים מיוחדים. גזרתי את הפינות של הדף. ויצא לי פלייסמנט רומנטי שעליו הונחו הצלחות והסכו"ם.



לצערי אוסף החותמות שלי נשאר באוסטרליה, אחרת הייתי משדרגת את הפלייסמנט עם חותמת של ורד.
שמתם לב לחבק מפיות עם הפרח? זהו אלמנט נוסף שיצרתי במיוחד עבור השולחן הזה. פוסט עם הדרכה מצולמת תגיע בהקדם!

איזה כיף זה לחגוג את יום הולדת עם המשפחה, למהגרים זה לא מובן מעליו.
ומה אאחל לעצמי? יהיה זה איחול קריאטיבי, שכשאהיה גדולה אדע לצלם כמו הבלוגרית המוכשרת שלמטה. כמה השראה!
http://nellyvintagehome.blogspot.co.il/




ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...