יום רביעי, 29 במאי 2013

זר פרחים לחברה

כשהינו עכשיו בביקור בארץ, נסעתי לבקר חברה מאוד מאוד מאוד טובה שלי, כמובן שלא יכולתי להגיע בידיים ריקות (מעבר למתנות שקניתי לה ולילדים המדהימים שלה). רציתי גם להכין לה משהו בעצמי, מהלב. ואז מצאתי בבית הוריי קופסת תכשיטים מעץ שהשארתי בארץ, וישר ההשראה נפלה עלי.


דבר ראשון צבעתי אותה עם צבע אקריליק לבן שקניתי במיוחד לפרויקט הזה. ואז חיפשתי תמונה מאוסף המפיות של אמי שאוכל לעצב איתה את הקופסה. הדגש היה על גוון אדום, שזה צבע הסלון של החברה שלי.
אחרי שמצאתי את התמונה המושלמת, גזרתי מהמפית את האלמנט שבחרתי והדבקתי עם דבק מפיות על המכסה.
אני מאוד אוהבת את התוצאה הסופית, וחברה שלי אמרה שהיא בדיוק צריכה קופסה לתכשיטים. אני שמחה.


זר הפרחים הזה בשבילך אלה היקרה שלי. מקווה שיביא לביתך צבע ופריחה אביבית אינסופית.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...