יום ראשון, 5 במאי 2013

זר פרחים לשבועות

יש לי חדשות מרגשות, הציעו לי לפתוח פינה שבועית קבועה בפורום "להיות הורים בחו"ל" של תפוז. הפינה תקרא "יצירה עם ילדים", והיום הפוסט שלי יהיה במיוחד לכבוד הפינה. איזה כיף לי!
מכיוון שעוד מספר ימים נחגוג את חג השבועות, זה נראה לי טבעי לחלוטין להתחיל את הפינה ביצירה לכבוד החג.
חיפשתי ברשת קצת השראה, וראיתי שכל היצירות הן של זר פרחים או של טנא. החלטתי לאמץ את הרעיון של זר הפרחים, אבל עם טוויסט. הזר שאנחנו הכנו הוא זר לבובות. גם להן מגיע לחגוג את החג עם אביזר חדש.


להכנת הזרים תצטרכו:
דפים צבעוניים, דבק ומספריים.


הכנו שני זרים שונים, אחד לבובה גדולה ואחד לבובת ברבי.
להכנת זר הפרחים הגדול יש לגזור רצועה ארוכה בהתאם להיקף הראש של הבובה. ולהדביק את הקצוות עם הדבק.


לעיטור הזר בפרחים יש לגזור מנייר צבעוני פרחים בשלושה גדלים שונים ולהדביקם אחד על גבי השני, מהקטן לגדול.


להכנת הזר של הברבי תצטרכו לגזור רצועה דקה בהתאם להיקף הראש של הברבי. ליצירת הפרחים שעל הזר תצטרכו לגזור 4 עיגולים בקוטר שני סנטימטרים לכל פרח.


ליצירת הפרח יש לקפל כל עיגול לחצי ואז שוב לחצי. יש ליצור עיגול מארבעת העיגולים המקופלים ולהדביקם על הזר.


הזרים מוכנים!



לפני שנה הכנתי זר פרחים לליה, בסגנון דומה.

שיהיה חג שמח וטעים!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...