יום רביעי, 17 ביולי 2013

איך עושה דג? יוצרים אקוואריום מקופסת קרטון

  
השמש החמה שביקרה אותנו היום עשתה לי חשק ליצירה קיצית לשעת היצירה שלי עם ליה (להזכירכם עכשיו חורף אצלנו באוסטרליה). וככה נולד לו האקווריום הצבעוני הזה.


ליה מאוד נהנתה מהיצירה הזו, ולדעתי התוצאה כל כך יפה שאני שוקלת לתלות אותה על הקיר בתור תמונה.
במידה וגם אתם התלהבתם מהעולם הימי שלנו הנה החומרים שתצטרכו בכדי ליצור אחד משלכם:


1. מכסה של קופסת נעליים
2. מספריים
3. מדבקות של דגים
4. נייר טישיו כחול
5. דבק
6. זרעי כוסמת ופסטה מסולסלת


בשלב הראשון יש לגזור או לקרוע רצועות מנייר הטישיו הכחול. ליה התקשתה לגזור את נייר הטישיו העדין עם מספריים  ולאחר מספר ניסיונות עברה לקריעת הנייר עם הידיים. בהמשך היא מרחה דבק על הצד הפנימי של המכסה והדביקה  את הרצועות על כל השטח הפנימי של המכסה. במקום נייר טישיו אפשר לצבוע את המכסה עם עפרונות/טושים/צבעי מים. 


לאחר מכן מרחנו דבק על הצד התחתון של "הים" ופיזרנו מעל זרעי כוסמת. עם הדבק הדבקנו גם את הפסטה המסולסלת, ליצירת אצות בגבהים שונים. 


נותר לאכלס את האקווריום בעזרת המדבקות, וסיימנו! במידה ואין לכם מדבקות בנושא ניתן להחליפן בתמונות של דגים מעיתונים או מדף מודפס מהאינטרנט.

טה-דה!
וטיפ אחרון לדרך, אל תשאירו את הכוסמת בהישג ידם של הקטנים, מסתבר שהידיים השובבות של הקטנצ'יק שלי כבר מגיעות לשידה (המאוד) גבוהה, שם הנחתי לרגע את הצלוחית לפני סידור כל חומרי הגלם על שולחן היצירה. אתם כבר בטח מתארים את ההמשך... אבל למזלי החבר הנאמן (השואב) שלי תמיד בא לעזרתי.

ונ.ב. אחרון. בזמן אחרון אני מתקשה לעשות יצירות עם ליה, מכיוון שליאם תמיד מנסה להרוס "לעזור" לנו, אז אני מנסה לחשוב על רעיונות להפעלה בשבילו בזמן שאנחנו יוצרות עם ליה. זה מה שעשיתי איתו בזמן היצירה של האקווריום. הדבקות משלו.



ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...