יום שני, 29 ביולי 2013

רעיונות להרכבת דמויות מלגו דופלו

לפי דעתי האישית כל ילד צריך לגו בארגז הצעצועים שלו, ואם עדיין אין לכם ממליצה להכניס אותו לרשימת המשאלות של המתנות ליום הולדת לגיל שנה, שנתיים וכו'. ניתן למצוא בשוק לגו המתאים לגילאי שנה עד שנתיים עם חלקים ענקיים (DUPLO או QUATROׂ), ולגו הקלאסי עם החלקים היותר קטנים לגילאי 3 פלוס. בין לבין יש מבחר גדול של לגו בנושאים שונים, להרכבת חיות, בתים, כלי תחבורה ומה לא.
הכי כיף ונכון זה לתת לילד לגלות לבד את עולם ההרכבה, וליצור דמויות וערים כיד דמיונו. אבל מדי פעם יהיה רצוי ונחמד להרכיב דמויות ומבנים לפי תרשים/תמונה. או לבנות אחד זהה לזה שאמא או אבא (בד"כ) בנו. עד גיל 4 , לרוב, הילד יתקשה להרכיב דמות מתרשים, לכן אין צורך ללחוץ עליו. לגו זה משחק, וממשחק צריך להנות! יחד עם זאת, הם יהנו לראות איך ההורה יוצר פיל או מטוס מהחלקים הצבעוניים האלה. ואז אפשר לשחק עם הדמות החדשה שיצרנו, ולבנות עולם חדש סביב הדמות.
איך אנחנו יוצרים דמויות מתרשימים? אספתי באינטרנט רעיונות להרכבה, העברתי אותם לקובץ וורד, הדפסתי וניילנתי. את הדף המנוילן אני שומרת בתוך הקופסא של הלגו, כדי שתמיד יהיה זמין ולא נצטרך לחפש אותו ברגע שנרצה לבנות אריה או בית מתרשים. ובגלל שאני אוהבת אותכם, אני מעלה את הקובץ שהכנתי בכדי שתוכלו להוריד אותו ולהשתמש בו גם כן. 


צילמתי כמה מהדמויות שבניתי שבנינו לפי התרשימים.










כשאתם מרכיבים לגו עם הפעוטות שלכם, אל תשכחו לשלב תוך כדי המשחק את המילים: מתחת, מעל, בפנים, בחוץ, למעלה, למטה, תרים, תוריד, ימינה, שמאלה, הצידה, וכו'. הבנתם את העיקרון.
טיפ נוסף, במידה ואתם לא רוצים לחכות ליום ההולדת של הילד, ומעוניינים לרכוש לו כבר עכשיו את המשחק ההתפתחותי הזה, תנסו לחפש אחד כזה ביד שתיים, או תשאלו אם החברים שלכם מעוניינים למכור לכם את שלהם במידה והילדים שלהם כבר עברו את הגיל של הלגו הספציפי שיש ברשותם. באמת חבל לבזבז המון כסף, כי לגו זה דבר יקר משום מה....

ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...