יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

בצק משחק לבני שנה

המשחק עם פלסטלינה ממלא תפקיד מאוד חשוב בהתפתחות הפעוט. פעילות זו מאפשרת לתרגל את המוטוריקה העדינה, ועל חשיבותה תוכלו לקרוא בכתבה המצויינת הזו:
http://horim.allmag.co.il/page/13895

מכל הסיבות המתוארות בכתבה, אני מקפידה לתרגל את המוטוריקה העדינה בדרכים שונות, עליהן אני כותבת ברשומות שלי.
לפני שבוע הכרתי לשובבי שלי (בן שנה וחמישה חודשים) את בצק משחק. בפעם הראשונה הנחתי לפניו שתי קופסאות, אדומה וצהובה. ונתתי לו לגלות את החומר לבד, בלי התערבות מצידי. הוא מצידו, ניצל את הפלסטלינה למשחק החביב עליו, להכניס-להוציא, לפתוח-לסגור. 


יום למחרת הצעתי לו את הבצק בתוספת מקלות ארטיק. 


וביום אחר עם זרדים קטנים.


ואתם בטח זוכרים את המשחק ששיחתקי עם ליה, שאני מתכננת להציג לו גם כן. אולי אפילו אושיב אותם ביחד, שיהנו ממשחק משותף. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...