יום שני, 19 באוגוסט 2013

מה קנינו? קונים ספרים וצעצועים בחנויות יד שנייה

אני מאוד אוהבת לבקר בחנויות יד שנייה ובגראז' סייל. מכיוון שבאוסטרליה מאוד מודעים למיחזור ולשימוש חוזר של מוצרים, ביקור בחנויות מסוג זה נחשב לנורמה. 100% מהרווח של החנויות האלה עוברים לצדקה, ברגע שאתה קונה משם, אתה תורם לקהילה בחזרה. המחירים ברצפה, והמדיניות של הרשתות האלה היא למכור רק דברים שעובדים (במידה ומדובר במכשירי חשמל) ושיהיו במצב טוב. יש לנו שלוש רשתות כאלה, עם חנויות בכל שכונה. 
ניתן לקנות שם הכל! בגדים, ספרים, רהיטים, מכשירי חשמל ומה לא. 
ביקרתי בחנות כזו בסופ"ש, ויצאתי עם שלל מציאות שרציתי להראות לכם. כשאני נכנסת לחנות כזו אני מחפשת דברי נוי לבית שאני יכולה לשדרג (פרויקט יצירתי עבור הנשמה), כמו בשומה הזו לדוגמה. בנוסף, אני מחפשת ספרי יצירה, ספרים עבור הילדים ומשחקים התפתחותיים. המשחקים עולים לרוב כמה דולרים בודדים, ומחירם של הספרים נע בין 0.50 סנט ל-3 דולר. חפצי נוי עולים לרוב שני דולר.
אז הפעם לא מצאתי שום דבר לבית, אבל מצאתי מלאאאא דברים לילדים. כל כך הרבה שהמוכרת שאלה אותי אם אני מנהלת גנון (סמיילי מסמיק). על כל מה שתראו כאן שילמתי $24. 
נתחיל מהספרים:

שלושה ספרים אינטרקטיבים לשובבי (כאלה שניתן להזיז בהם דברים, לפתוח ולסגור חלונות). 
שני ספרים בסגנון "איפה אפי?". אני מאוד אוהבת ספרים בסגנון כי הם מפתחים תשומת לב, ראייה לפרטים, הבחנה ואבחנה וכו'.  הספרים האלה גם נהדרים לטיול ארוך ברכב (הילד יושב ברכב ומחפש דמות אחר דמות), נהדר גם להמתנה ארוכה בתור לרופא וכו'.

ספר יצירה בנושא פייות (כבר סיפרתי שליה בשלב של פייות כרגע)
ספר נוסף מקסים מקסים, לימוד ה-ABC של דיסני. כל עמוד מכיל איורים נהדרים וכמה שירים קצרים וחמודים על כל אות. 

ספר מקרטון עם שבלונות. כמה כיף יהיה ליצור בעזרתו!

ועם הספרים סיימנו. נעבור לצעצועים.

מארז ענקי של לגו דופלו בשישה דולרים בלבד.
משחק לוח מקסים של הזחל הרעב שמתאים לילדים קטנים. 
פאזל של מפות (חדש לחלוטין).  
כמה משחקים מגנטיים ללימוד האותיות והמספרים.
ערכת יצירה שקיבלתי בחינם
אריזה סגורה של ארבע משחקי קלפים לילדים
שלושה פוסטרים (מספרים, הABC, ושעון). 

כשפתחתי את הפוסטרים ליה מאוד התלהבה וביקשה לשחק בבית ספר. הדבקתי שני פוסטרים על לוח גיר, פוסטר מכל צד, והתבוננתי בליה כשהיא מעבירה שיעור לתלמידות שלה....

ואחרון חביב, עפרונות שנראים כמו טושים. צריך לסובב את הפקק למטה כדי שהעיפרון יצא החוצה. היו לי כאלה כשהייתי ילדה ומאוד ריגש אותי לראות כאלה שוב. היו שם כ-10 חבילות חדשות לחלוטין. דולר לחבילה. קניתי שתי חבילות. 

וזהו, נראה לכם שהגזמתי? 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...