יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

סלסילת גילויים לפעוטות

לפני שבוע הרכבתי לשובב הקטן שלי (כמעט בן שנה וחצי) שתי סלסילות סנסוריות/גילויים. הסלסילות האלה הן דרך נהדרת להפוך צעצועים ישנים לחדשים ומרתקים ולפתח את חוש המישוש, את חוש ההבחנה, את המוטוריקה העדינה ואת הסקרנות.
בתור הסלסילה הראשונה השתמשתי בסלסילת פליז מסט ירקות של איקאה (את הסט קניתי מיד שנייה, בשליש מהמחיר המקורי). הכנסתי לתוך הסל צעצועים מעץ ומלבד.


כיסיתי את כולם עם פונפונים צבעוניים.


 ונתתי למתוקי שלי לחפור ולמצוא אוצרות. אחד מהפונפונים נדבק לו לנעל (בתמונה מצד ימין למטה) והוא ניסה להוריד אותו במשך כמה דקות, זה היה מאוד מצחיק לראות אותו מנסה!


כמה ימים אחרי זה הרכבתי לו סלסלה נוספת. יותר נכון קופסה. בתוך קופסת דיסקים לבנה הכנסתי כמה צעצועים קטנים.


כיסיתי עם חומר מילוי דמוי צמר גפן, רק דחוס יותר.


הקטן התחיל לנבור בין העננים הלבנים ולהוציא את הצעצועים האהובים עליו.


האמת היא שאני מאוד אוהבת להרכיב משחקים בסגנון ולחשוב בכל פעם על חומר אחר מרחבי הבית שאני יכולה לנצל לשם המשחק. ועוד יותר אני נהנת לראות אותו מגלה את האוצרות הטמונים בתוך הסלסילה ואת הדרך בה הוא משחק בהם, כאילו ראה אותם בפעם ראשונה.
מומלץ ביותר!


הבהרה, ילדים עד גיל שנתיים מצריכים השגחה מלאה בעת המשחק.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...