יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

סיכום הפעלות לפעוטות - שבוע רביעי

כמו תמיד, מסיימת את השבוע עם סיכום הפעלות שעשיתי עם ליאם, לפחות חלק מההפעלות.
האם אתם נוהגים לשמור קופסאות מתכשיטים וממתנות, כאלה עם מכסה? אני כן! אני שומרת אותם בצד ומוציאה אותם כשאני צריכה להעסיק את ליאם לכמה דקות. רשומה נפרדת על קופסאות תגיע בהמשך.  


האם אתם זורקים גלילים מנייר טואלט או ממגבת נייר? מעבר לכל היצירות שניתן לעשות איתם, ניתן להפוך אותם למשחק מהנה במיוחד. מדביקים את הגליל עם סלוטייפ לקיר או לארון (הדבקתי לארון של המטבח), מצרפים פונפונים קטנים ומראים לילד כיצד ניתן לזרוק אותם לתוך הגליל. הקטנטנים מאוד נהנים לראות את הפונפונים נכנסים מצד אחד ומתגלגלים מהצד השני. אפשר להחליף את הפונפונים בחתיכות נייר מגולגלות, קטניות ומה לא. כמובן בהשגחה מלאה!


שיחקנו גם עם משחקים קנויים. למדנו צבעים. את המשחק הזה אפשר להכין לבד תוך כמה דקות בלבד. אופציה ראשונה היא לגזור את הריבועים מדפים צבעוניים ולהדביקם על דף לבן. מאותם דפים ובגודל זהה לזה של הריבועים שהדבקנו, גוזרים את הכרטיסיות שהילד יניח מעל. אם אין לכם דפים צבעוניים, פשוט תציירו על דף לבן עם טושים או עפרונות.


מאותה הסדרה, למדנו צורות.


עוד צורות  באמצעות המשחק המנגן הזה.


 ועם הדלי הזה. ויש לי עוד משחק בסגנון מעץ. הכל מתנות.


אח"כ הצעתי לו לבנות מגדל מקוביות, אבל הוא בחר לקשט אותם עם מקלות ארטיק (איתם הוא שיחק במשחק אחר קודם לכן).


קיבלנו במתנה מאמא שלי סט של כפתורים ושרוכים לתרגול ההשחלה. מעבר לשימוש שיועד להם, אנחנו גם תוקעים בהם קשיות. ליה גם עזרה לנו.


ולסיום, אני רוצה להמליץ בחום על משחק לגו שאת שמו אני לא יודעת. ככה ממליצים? יכולה לספר לכם שקיבלנו אותו במתנה מאמא שלי (הי אמא) כשליה הייתה בת שנה וחצי, והוא נרכש ברשת הצעצועים "הפיראט האדום", ב40 ש"ח נדמה לי (מקווה שאני לא טועה). זה משחק הרכבה (לא של חברת לגו) שנקרא סינדרלה. המשחק מכיל חלקי לגו רגילים ושלוש דמויות מלגו, נסיכה, נסיך ופייה. נראה לי שיש כזה גם בצבעים של בנים. אני חייבת לציין שזה היה משחק הרכבה האהוב על בתי, ועכשיו גם על בני. הוא פשוט מושלם לידיים קטנטנות. מאוד מאוד קל להרכבה, והצורות של הדמויות מאוד נוחות לאחיזה לידיים פיציות. ליאם מרכיב את כל החלקים תוך משחק אחד, מה שנותן לו תחושת הצלחה ואמונה ביכולות שלו. אם מישהו יודע יותר פרטים על המשחק, אודה לכם אם תשתפו.
 

זהו לבינתיים.  נתראה מחר.

מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...