יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

השלם את התמונה - ילדים מציירים

אצלנו בבית ממשיכים לפתח את היצירתיות. הפעם עם משחק ציור "השלמת פרטים". הכי פשוט שבעולם.
בעלי השתתף בכנס מטעם העבודה, וקיבל מאחד המשתתפים בכנס פנקס בגודל בינוני. ישר ייעדתי אותו לפעילות עם ליה.
התיישבנו בשולחן היצירה, והתחלנו לצייר. אני מציירת פרט קטן כלשהו, וליה משלימה את הציור.


אני ציירתי כזה:


וליה השלימה לילדה עם סרט על הראש שמחזיקה בובה.


ואז אני ציירתי כזה:


וליה השלימה לנסיכה עם כתר.


ועוד דוגמה. אני ציירתי ענן.


וליה השלימה לענן עם גשם וילדה מתחת לגשם.


ולסיום, ליה ביקשה שאני אצייר לה דינוזאור. חשבתי להמשיך את הציור בסגנון של המשחק ששיחקנו, וציירתי רק את הגוף, ונתתי לה להשלים את השאר. הציור שלי עם עפרון חום, ושל ליה עם עפרון ירוק.


התרגיל הפשוט הזה יכול להעסיק את הילד במסעדה, בתור לרופא או סתם כפעילות נחמדה בסוף היום, כשכולם כבר עייפים, חוץ מהילד.... כל מה שצריך זה דף, עפרון/טוש/עט ומעט דמיון.


ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לעקוב אחרי ולראות טיפים יומיים.
 https://www.facebook.com/blogimaim




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...