יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

פחית מגונדרת

מזמן לא הראתי פרויקטים שלי, הרבה זמן שלא יצרתי. התחלתי ללמד את ליה אותיות ברוסית ותרגול מספרים וספירה. אז כל רגע פנוי מנוצל למשחק חדש עבור הילדים שאני עושה בעצמי, או חיפוש אחר דפי עבודה עבור ליה. זה גם יצירה, אבל מסוג אחר.
הפעם אראה לכם משהו שעשיתי עבור הבית. רעיון מאוד פשוט וקל לביצוע.
רציתי לשדרג את המדף עם מוצרי הטואלטיקה שמעל הכיור בחדר האמבטיה, ולא רציתי לבזבז על זה כסף. אז מצאתי פתרון חינמי.
הדפסתי דף יפה מאינטרנט, ומיחזרתי פחית משוקו.


מרחתי דבק (כל דבק יכול להתאים) על הפחית והדבקתי מעל את הדף היפה. ו... זהו! הפרויקט מוכן! עכשיו יש לי כוס יפה לכל האיפור שלי, והכי כיף שהצבעוניות של הכוס תואמת לשאר המוצרים שעל המדף.


שיחזתרי את התרגיל לעיצוב שולחן ליום ההולדת של ליה (כשחגגה 3), מסיבה בנושא מיני מאוס (תמונות נוספות מהמסיבה כאן).


וביום הולדת בנושא נסיכות (כשחגגה 4). הפעם הכלי המעוצב נועד לאחסן הפתעות טעימות לאורחים. 


וסכו"ם.


וביום ההולדת של ליאם, אירגנתי לו מסיבה בנושא הזחל הרעב, שני כלים מפח איחסנו סכו"ם גם כן (תמונות נוספות מהמסיבה כאן וכאן. היו שתי רשומות בנושא).


אני מאמינה שזאת לא הפעם האחרונה שאני אנצל את הפטנט הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...