יום שלישי, 8 באוקטובר 2013

איפה אתה גר?

כשליה הייתה בת שנתיים וחצי, פתאום קלטתי שהיא לא כל כך יודעת את שמות הבתים של החיות השונות (כלב -מלונה, תרנגולות - לול וכו'). אופס, צריך לתקן את המצב. כמו תמיד, אני מעדיפה ללמד את הילדים שלי דרך המשחק. אז עשיתי משחק כזה בעצמי.

חיפשתי תמונות למשחק שתכננתי לי בראש באינטרנט, הדפסתי והדבקתי אותם על לוח שגזרתי מאריזת קורנפלקס. הכנתי סט נוסף של כרטיסיות מהתמונות שברשותי. והכנתי לוח נוסף (גם כן מקופסת קורנפלקס). את הבתים של החיות הדבקתי על הלוח הנוסף ולידם הדבקתי ריבוע ריק.


 המטרה של המשחק, לשים ליד כל בית את התמונה של החיה שגרה בו.


אחרי פעמיים בלבד שליה שיחקה במשחק, היא כבר ידעה להגיד איפה גרות החיות. הצלחה!


כל כך רציתי לשתף אתכם בקובץ של המשחק, אבל הוא נעלם ואני לא מוצאת אותו לצערי :(
אבל חשבתי שאולי בכל זאת המשחק הזה יעורר במישהו השראה ליצור משהו דומה גם כן, וללא הצורך לקנות חדש. הרי זה כל כך פשוט, ומאפשר לשלוט על התכנים המועברים לילד.


מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...