יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

משחקים עם קופסאות קטנות. התכשיט לאמא, הקופסא לילדים.

חברותיי הטובות יעידו עלי שאני ממש אוהבת קופסאות, מכל הגדלים ומכל הסוגים. אם מביאים לי מתנה ארוזה בקופסא יפה, רב הסיכויים שאני אתלהב מהקופסא לא פחות מאשר מהמתנה בפנים. כל קופסא מביאה איתה כל כך הרבה פונטציאל, הרי אפשר לאחסן בה משהו, לסדר בזכותה את הבלאגן בארון, וחשוב לא פחות, אפשר לשחק איתה. הפעם אני רוצה להראות לכם כיצד אנחנו משחקים עם קופסאות קטנות לתכשיטים.


נתחיל ממשחקים לפעוטות. יש לי מבחר נאה של קופסאות קטנות, אותן אני שומרת ריקות במגירה שנגישה לשובבי. הוא יכול לגשת למגירה, לפתוח אותה ולשחק עם הקופסאות כרצונו. לפעמים אני מוציאה את כל הקופסאות ונותנת לו לשחק איתן בזמן שאני צריכה זמן איכות של אחת על אחת עם הגדולה שלי (בת 4.5).
ויש משחקים יותר מורכבים ומעניינים. לדוגמה, לקחתי שתי קופסאות יותר גדולות (קופסת מתנה וקופסה לעניבה) והחבאתי בכל קופסא כמה קופסאות קטנות יותר.


בבושקה של קופסאות.


הנחתי את שתי הקופסאות על השולחן הקטן בחדר הילדים, והן חיכו שיגלו אותן. לקח לליאם כמה דקות בלבד לגלות משהו חדש על השולחן.


הוא מיד ניגש למלאכה, ולא עצר עד שפתח כל קופסא וקופסא.


 הכי כיף לשלב קופסאות עם סרט, כי אז אפשר לפתוח את הסרט ולתרגל את המוטוריקה העדינה.


משחק נחמד נוסף שהפעוטות יאהבו. תרכזו כמה קופסאות יחד (אני מעדיפה לרכז אותן על מגש, אבל זה לא חובה כמובן).
ותכניסו בכל קופסא הפתעה קטן.


תסגרו את כל הקופסאות.


ותציעו לילדון שלכן לגלות את ההפתעות שהסתרתם בפנים.


ליאם תמיד מתלהב למצוא חיות, לא משנה איזה.


ועכשיו נעבור לילדים קצת יותר גדולים. סידרתי על המגש כמה קופסאות פתוחות ואת המכסים שלהן.


עכשיו ליה יכולה להתחיל לחפש ולהתאים את המכסה המתאים לכל קופסא.


עובדים על פתרון בעיות, תשומת לב וריכוז.


ואחרי שהיא פתרה את "הפאזל" הזה, אפשר לסדר את הקופסאות מהקטנה לגדולה, או סתם לסדר אותן יפה על המגש.


ואפשר לעשות מהן מגדל :)


מקווה שיש לכן אוסף של קופסאות בסגנון, ואם לא, תרמזו לבעל שאמא הילדים צריכים צעצוע חדש.


ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...