יום ראשון, 10 בנובמבר 2013

יומן מסע - עשה זאת בעצמך

הרשו לי לשים רגע בצד את כל היצירות וההפעלות לילדים. הפעם אני רוצה להראות לכם יצירה שלי, עבור בעלי.
לפני חודשיים בעלי טס לשבועיים לנסיעת עבודה. כן כן, זה אומר שהייתי לבד לבד עם הילדים, במשך שבועיים.... רציתי להכין לו מתנה לפני הנסיעה הארוכה שלו, ומכיוון שהוא עובד בחברה שקשורה לתיירות, רציתי שהנושא ישתקף במתנה. אז החלטתי שאני אכין לו יומן מסע.
וככה זה נראה.


אבל נתחיל מההתחלה. בהתחלה הייתי צריכה יומן, וכשמצאתי בגראז' סייל יומן ב 20 סנט (!) במצב מושלם, שזה פחות משקל, ידעתי שזה זה.


לקחתי את היומן איתי הביתה, ועיצבתי אותו מחדש.


הרעיון הגיע מיד. התחלתי לחפש באינטרנט מפת עולם בסגנון עתיק אותה ניתן להוריד בחינם. ואחרי חיפוש מאוד מאוד ארוך מצאתי אותה כאן. בלינק תמצאו מגוון מאוד נאה של מפות בסגנון. הדפסתי את המפה בשני עותקים, עטפתי איתה את הכריכה הקדמית ואת הכריכה האחורית והדבקתי עם דבק סטיק רגיל. מרחתי את הדבק על הכריכה עצמה, והתחלתי ליישר את הדף בזהירות רבה, כדי שלא יהיו קימוטים. שמחה לבשר שיצא חלק!


הקישוט העיקרי והחשוב ביותר של היומן היו אותיות הפלטינום שהושחלו על סרט עור, ויצרו את המילה TRAVEL, או מסע בעברית. את הסרט הדבקתי עם דבק חם על הכריכה הקדמית. האותיות הוסיפו תלת ממדיות והסרט מעור הוסיף אלגנטיות וגבריות. קניתי את הסרט יחד עם האותיות (הסט כלל את כל האותיות של האלפבית האנגלי, ככה שיכלתי ליצור כמעט כל מילה שרציתי).  


וככה נראת הכריכה האחורית.


ליומן הוספתי כרטיס ברכה. החתמתי בעזרת חותמות של אותיות (שלושה פונטים שונים משלושה סטים) מילים שמאפיינות את הזוגיות שלנו, כפי שאני רואה אותה. השתמשתי בדיו שחור וזהוב.


וזהו. המתנה נארזה בקופסה יפה וניתנה לבעלי יום לפני הטיסה שלו.
שמחה לבשר שהוא אהב, מקווה שגם אתם :)


מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...