יום שני, 2 בדצמבר 2013

מוסך מקופסת טישיו

אני אוהבת למחזר קופסאות טישיו! עוד לפני שהקופסא מתרוקנת, אני כבר מדמיינת אותה בתור משחק חדש לילדים (בסוף הרשומה ארכז את כל הרעיונות שהיו עד כה).
הפעם, הפכתי את הקופסה לצעצוע חדש ולכלי ללימוד צבעים. שניים במחיר של אחד.
הקופסה הריקה הפכה למוסך למכוניות קטנות וצבעוניות. נעזרתי במספריים, טוש שחור, צבעים וסרגל.


החנתי את המכוניות בתוך "המוסך" כדי שאוכל לשרטט את הקו המפריד בין החניות. נ.ב. אני לא שמאלית, פשוט עם היד הימנית החזקתי את המצלמה :)


צבעתי כל חנייה בצבע אחר, בהתאם לצבע המכונית שאמורה לחנות שם. ככה נתרגל את הצבעים.


והנה הקטנצ'יק שלי בפעולה. כפי שאתם רואים, הוא התחיל לשחק עם המוסך החדש שלו עוד לפני שהספקתי לצבוע את החנייה.


וכפי שהבטחתי, להלן רעיונות נוספים למיחזור הקופסאות:
נעלי מפלצת (להיט!)
כיריים
מערה לאריות
משחק הדוור
משחק לתינוקות ופעוטות

מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...