יום שני, 30 בדצמבר 2013

מלתחה חדשה לבובה

"אמא, הנסיכה מימי צריכה שמלה חדשה", הכריזה ליה בליווי המבט הזה של "אמא יכולה הכל". נזכרתי בכל הבגדים היפים שאמא שלי היתה תופרת לבובות שלי, אחרי הכרזות זהות מצידי. זה תמיד קסם לי לראות אותה תופרת בגד חדש ומהמם מחתיכת בד שהיא מצאה בבית. אמא שלי קוסמת! עד היום אני מאמינה בזה. ועכשיו הגיע תורי להוכיח את עצמי בפני ליה.

חיפשתי פתרון מהיר, הרי הבובה צריכה בגד חדש עכשיו, וליה כולה בציפייה. ואז נזכרתי בשקית עם הבגדים הישנים של ליה שתיכננתי למסור לצדקה. בשקית מצאתי שלושה מכנסי כותנה וחולצה עם פרפרים.
גזרתי "רגל" אחת מהמכנס, שהפכה לשמלה בן רגע. הגומי בחלק התחתון של המכנסיים מחזיק את השמלה על הבובה.


רציתי להוסיף לשמלה קצת אופי, אז לבקשתה של ליה תפרתי לשמלה כתפיות מסרטים ותפרתי לב מבד לקישוט (מחבילה של לבבות בצבעים שונים שקניתי פעם בדוכן של הכל בשקל בשוק בישראל).


אח"כ גזרתי את שאר הרגליים של שלושת המכנסיים. רגל אחת הפכה לשמלה. והרגל השנייה לחצאית או לחולצה.


ליה רצתה שאכין משהו גם מהחולצה עם הפרפרים שהיא מצאה באותה השקית. גזרתי את החלק התחתון של החולצה, וקיבלתי מעין "גומייה" רחבה וענקית. ואז בשני סיבובים, כמו שקושרים את גומייה בשיער, הלבשתי את ה"גומייה" על הבובה, וקיבלנו גופייה עם איקס מאחורה.


חבל ששכחתי לצלם את החלק האחורי....


 עכשיו הבובה צריכה ארון חדש למלתחה המורחבת שלה. קופסת נעליים (מנעליים של ליה) תתאים בול!


גזרתי את שני החלקים הצדדיים של המכסה.


הם ישמשו למדפים. סידרתי אותם לרוחב בתוך הקופסא (מומלץ להדביק עם סלוטייפ).


אחרי שליה "סידרה" את הבגדים בתוך הארון, הדבקתי על דלת הארון "מראה". ומוכן!


 בזמן שיצרתי את המלתחה החדשה הרגשתי שחזרתי אחורה בזמן, לגיל שמונה בערך. ההתרגשות מבגדים חדשים עבור הבובה (גם אם הם הכי פשוטים שבעולם) לא עזבה אותי לרגע. כל שמלה נראתה לי קסומה ומיוחדת. נהנתי להלביש את הבובה ולהחליף לה בגדים לא פחות מליה, ואולי אפילו קצת יותר :)

נ.ב במקום מכנסיים ניתן לגזור שרוול מחולצה (עם גומי בסוף השרוול). 




מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...