יום שני, 6 בינואר 2014

ניצול הטכנולוגיה לטובת הרפתקת חשיבה

אנחנו חיים בעולם של מחשבים וטכנולוגיה, וילד שיגדל ללא הגישה לטכנולוגיה יתקשה להסתדר ולהתפתח בעולם שבחוץ. יחד עם זאת, אני מאמינה שיש לחשוף את המח הצעיר לטכנולוגיה בצורה מאוד מבוקרת, ולנצל אותה בצורה נבונה שתתרום למח המתפתח.

לדוגמה, היום יצאנו לטייל בפארק קטן ליד הבית, והחלטתי לשלב את המצלמה של מכשיר הנייד שלי במשחק מרתק, המצריך תשומת לב רבה וראייה לפרטים. כמו כן, המשחק עזר לי להכיר לליה מושגים חדשים, ולחזק כמה מושגים שכבר למדנו.

המטרה של המשחק, למצוא ולצלם מונח או חפץ שאכריז בקול רם.
וככה ליה צילמה צבעים שונים, משהו גבוה, משהו פצפון, משהו העשוי מעץ ומשהו העשוי מברזל. צילמה משהו חי, משהו דומם, צילמה עלים וחפצים שונים וכו'.
הנה כמה דוגמאות מהתמונות האהובות עלי:

המשימה - לצלם בן אדם.


המשימה - לצלם נעליים.


המשימה - לצלם פרחים.


ולסיום, אני לא זוכרת מה היתה המשימה פה, אבל לשם שינוי אני לא עומדת מאחורי המצלמה, אלא לפניה. או לפחות חצי ממני :).





מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...