יום שלישי, 11 בפברואר 2014

וואשי טייפ ואטבים

יצרתי לליה משחק מאוד מאתגר, לתרגול המוטוריקה העדינה ולהתאמה. הצבעוניות של המשחק משכה אותה מיד, אבל המשימה התגלתה כדי קשה. אבל אחרי כמה ניסיונות וכמה "לא מצליחה" בדרך, היא קלטה את העניין, ובסוף אפילו סירבה לקבל את העזרה שלי. ליצירת המשחק השתמשתי באטבי ניירות קטנים (עדיף גדולים, אבל אין לי כאלה בבית), וואשי טייפ ונייר קרטון.


הוצאתי מהמגירה את כל קולקציית הוואשי טייפ שלי (סלוטייפ צבעוני), הדבקתי בשורה את כל הדגמים שהיו לי, זה לצד זה. וגזרתי חלק קטן מכל דוגמה והדבקתי על האטבים.


התפקיד של ליה היה להתאים את הדוגמה על האטב לדוגמה שעל הקרטון, ולהדק. כאמור, משימה לא קלה עבור ידיים קטנטנות. מצריך הרבה הדגמות והרבה הסברים.


אבל בסוף, עם קצת נחישות והתמדה, עשינו את זה! זה מסוג המשחקים שנחזור אליהם שוב בוודאות, כי היא עדיין לא מומחית בהידוק האטבים, ועדיין יש צורך לעבוד על הטכניקה :).


יש אפשרות להחליף את אטבי הנייר לאטבי כביסה. ואז להדביק את הסרט הצבעוני על האטב עצמו. אני מתכננת להכין גם דוגמה כזו, אפרסם תמונות בהמשך.

מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...