יום חמישי, 13 בפברואר 2014

קישוטים לחג האהבה

חג אהבה שמח חברים וחברות. באוסטרליה החג הזה נחגג ובגדול, אז גם אני נדבקתי בחיידק האהבה :)
לכבוד החגיגה החלטתי לקשט את הבית, על מנת להפתיע את הבת שלי ואת בן זוגי היקר כמובן (אחרי שיחזרו מהגן ומהעבודה).

הכנתי שתי שרשראות לתלייה. עם הרבה הרבה לבבות. המטרה, למלא את הבית באהבה.
זהירות, קיטש לפניכם.


להכנת השרשרת השתמשתי בנייר ורוד, מחורר, סרט אדום לאריזת מתנות וסרגל צורות.


בעזרת סרגל צורות ציירתי הרבה הרבה לבבות.


גזרתי, חוררתי (שני חורים בחלק העליון של הלב), והשחלתי דרך החורים את הסרט האדום.


השרשרת מוכנה! תליתי אותה באחת הפינות בסלון, ממש מול דלת הכניסה.


הרגשתי שזה לא מספיק, אז הכנתי עוד שרשרת. עם ללבות יותר גדולים.


תליתי אותה מעל הטלוויזיה, את אחד הקצוות הדבקתי על הקיר באמצעות וואשי טייפ אדום מנוקד.


ואז נזכרתי שיש לי סט אותיות גדולות מקרטון, לקחתי את האות L, עיטרתי אותה עם הוואשי טייפ המנוקד, והוספתי לשרשרת. עכשיו זה נראה לי מושלם.


נ.ב. סליחה על איכות התמונות. התאורה היום הייתה ממש זוועתית.

מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...