יום שלישי, 1 באפריל 2014

מעצבות אופנה מתלמדות

אני אוהבת לקרוא בלוגים יצירתיים של אמהות אחרות, על מנת לקבל השראה וקצת רעיונות להפעלות עם הילדים שלי. מדי פעם אני נתקלת ברעיונות כל כך מדליקים שבא לי לנסות אותם מיד. אחד מהרעיונות האלה היה מהרשומה המהממת הזו, של קישוט ועיצוב בובה מנייר, המחשבה על היצירה הזו לא עזבה אותי שבוע. חיכיתי לרגע המתאים להציע את היצירה לליה, ואז הרגע הנכון הגיע! כשגיליתי שחברה טובה של ליה תגיע אלינו לביקור, הבנתי שהיצירה הזו תפורה עליהן. שתיהן אוהבות נסיכות, בלרינות ולהתגנדר. הבטחתי לשתיהן הפתעה, ובינתיים הכנתי את כל החומרים ליצירה, דבק, מגש עם קישוטים וציורים של בלרינות ונסיכות (באדיבותה של האמא המוכשרת של האורחת שלנו).


המגש הכיל צורות שונות מסול, פרפרים זעירים מנייר, חרוזים ופייטים מבריקים של פרחים ועלים, סרטים וחתיכות בד קטנות, "אבני חן" ומנקי מקטרות גזורים לחתיכות.


הבנות ישר נמשכו לסרט מסול. החברה בחרה לעטר בו את שיערה של הנסיכה.


וליה החליטה לקשט בו את השמלה.


שיער מנצנץ, שיער של נסיכה אמיתית!


ושימו לב לאלמנטים שעל השרוולים.


 אחרי שהבנות ניצלו את כל הקישוטים מהתמונות הקודמות, הן עברו להדבקת הסרטים והבדים.





מומלץ בחום! הנאה מובטחת :)


ראיתם את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...